Deze aanbieding is helaas niet meer beschikbaar
50.000 tickets voor 5 euro bij Ryanair
587° Verlopen

50.000 tickets voor 5 euro bij Ryanair

38
dec 2e 2019

Deze aanbieding is verlopen. Hier zijn wat interessante opties voor je:

Vlieg in december en januari vanaf 5 euro enkele reis met Ryanair van/naar Eindhoven, Amsterdam of Maastricht. Amsterdam staat niet in het overzicht maar er zijn voor 5 euro enkeltjes te koop van Dublin naar Amsterdam.

Bestemmingen o.a. in Malta, Polen, Verenigd Koninkrijk, Marokko, Frankrijk en Italië.
Community Updates

Groepen

Beste reacties
Eerst maar eens mijn vergoeding door die staking van vorig jaar terug betalen (ligt nu bij de de rechtbank). Tot die tijd vlieg ik zeker niet meer met die boeven( hebben ons gewoon op het vliegveld laten staan met 2 peuters en moesten zelf maar hotel en vervangende vlucht regelen). Goedkoop is bij deze boys duurkoop. Maar je hebt wel een leuk/lang verhaal voor op verjaardagen...dat dan weer wel!

(Overigens niet eens bewust gekozen voor deze gasten (ik kende hun reputatie al), want pakketreis naar Portugal met Transavia werd ineens omgeboekt naar Ryanair).
Aangepast door: "salecatcher" dec 2e 2019
EchteNederlander02/12/2019 06:02

Goedkoop willen vliegen en dan ook nog willen klagen? Die twee dingen gaan …Goedkoop willen vliegen en dan ook nog willen klagen? Die twee dingen gaan niet samen



Hij (salecatcher) had niet zelf gekozen voor deze vliegmaatschappij, knuppel. Lezen voordat je gaat toeteren.

Overigens een erg vreemde actie, zo rondom het nieuws en de kennis dat we het allemaal best wat rustiger aan mogen doen met vliegen.
38 Reacties
Eerst maar eens mijn vergoeding door die staking van vorig jaar terug betalen (ligt nu bij de de rechtbank). Tot die tijd vlieg ik zeker niet meer met die boeven( hebben ons gewoon op het vliegveld laten staan met 2 peuters en moesten zelf maar hotel en vervangende vlucht regelen). Goedkoop is bij deze boys duurkoop. Maar je hebt wel een leuk/lang verhaal voor op verjaardagen...dat dan weer wel!

(Overigens niet eens bewust gekozen voor deze gasten (ik kende hun reputatie al), want pakketreis naar Portugal met Transavia werd ineens omgeboekt naar Ryanair).
Aangepast door: "salecatcher" dec 2e 2019
tja denk je voor 5euro echt te kunnen vliegen ? laten we eens beginnen met HIER de eindprijs te vermelden op een eerlijke manier.
salecatcher02/12/2019 02:02

Eerst maar eens mijn vergoeding door die staking van vorig jaar terug …Eerst maar eens mijn vergoeding door die staking van vorig jaar terug betalen (licht nu bij de de rechtbank). Tot die tijd vlieg ik zeker niet meer met die boeven( hebben ons gewoon op het vliegveld laten staan met 2 peuters en moesten zelf maar hotel en vervangende vlucht regelen). Goedkoop is bij deze boys duurkoop. Maar je hebt wel een leuk/lang verhaal voor op verjaardagen...dat dan weer wel!(Overigens niet eens bewust gekozen voor deze gasten (ik kende hun reputatie al), want pakketreis naar Portugal met Transavia werd ineens omgeboekt naar Ryanair).


Wow ook nogeens gedwongen uit overmacht met hun in aanraking gekomen. Dubbel zo zuur dus. Balen ik hoop dat je alsnog gerechtigheid zal krijgen.. Succes
Benjamin100002/12/2019 03:48

Wow ook nogeens gedwongen uit overmacht met hun in aanraking gekomen. …Wow ook nogeens gedwongen uit overmacht met hun in aanraking gekomen. Dubbel zo zuur dus. Balen ik hoop dat je alsnog gerechtigheid zal krijgen.. Succes



Benjamin100002/12/2019 03:48

Wow ook nogeens gedwongen uit overmacht met hun in aanraking gekomen. …Wow ook nogeens gedwongen uit overmacht met hun in aanraking gekomen. Dubbel zo zuur dus. Balen ik hoop dat je alsnog gerechtigheid zal krijgen.. Succes


Dank je Ik las dat de eerste rechtzaken inmiddels in het voordeel van de klanten berecht zijn. De terugvlucht die wezelf moesten regelen was duurder dan de hele vakantie en dan ook nog extra hotel/vervoer/eten.

Het ergste vind ik dat ze je niet eens wilden helpen om iets anders te regelen, wat toch noodzakelijk is met kleine kinderen.
En dan na de staking niet eens de kosten vergoeden en botweg zeggen dat we maar een rechtzaak moeten starten. Gelukkig hebben we een rechtsbijstandverzekering.

Ik vlieg heel veel voor mijn werk en ik heb best het nodige meegemaakt, maar dit was echt een dieptepunt.
Goedkoop willen vliegen en dan ook nog willen klagen? Die twee dingen gaan niet samen
EchteNederlander02/12/2019 06:02

Goedkoop willen vliegen en dan ook nog willen klagen? Die twee dingen gaan …Goedkoop willen vliegen en dan ook nog willen klagen? Die twee dingen gaan niet samen



Hij (salecatcher) had niet zelf gekozen voor deze vliegmaatschappij, knuppel. Lezen voordat je gaat toeteren.

Overigens een erg vreemde actie, zo rondom het nieuws en de kennis dat we het allemaal best wat rustiger aan mogen doen met vliegen.
salecatcher02/12/2019 05:54

Dank je Ik las dat de eerste rechtzaken inmiddels in het voordeel van …Dank je Ik las dat de eerste rechtzaken inmiddels in het voordeel van de klanten berecht zijn. De terugvlucht die wezelf moesten regelen was duurder dan de hele vakantie en dan ook nog extra hotel/vervoer/eten.Het ergste vind ik dat ze je niet eens wilden helpen om iets anders te regelen, wat toch noodzakelijk is met kleine kinderen.En dan na de staking niet eens de kosten vergoeden en botweg zeggen dat we maar een rechtzaak moeten starten. Gelukkig hebben we een rechtsbijstandverzekering.Ik vlieg heel veel voor mijn werk en ik heb best het nodige meegemaakt, maar dit was echt een dieptepunt.


Bizar. Ik hoop dit nooit mee te maken, horror scenario. Helemaal als er ook kids bij betrokken zijn
salecatcher02/12/2019 02:02

Eerst maar eens mijn vergoeding door die staking van vorig jaar terug …Eerst maar eens mijn vergoeding door die staking van vorig jaar terug betalen (ligt nu bij de de rechtbank). Tot die tijd vlieg ik zeker niet meer met die boeven( hebben ons gewoon op het vliegveld laten staan met 2 peuters en moesten zelf maar hotel en vervangende vlucht regelen). Goedkoop is bij deze boys duurkoop. Maar je hebt wel een leuk/lang verhaal voor op verjaardagen...dat dan weer wel!(Overigens niet eens bewust gekozen voor deze gasten (ik kende hun reputatie al), want pakketreis naar Portugal met Transavia werd ineens omgeboekt naar Ryanair).


Dat is inderdaad wel balen.

Heb je de rechtzaak lopen voor de vergoeding van de gemaakte kosten? (Eten / drinken / overnachting / fax / etc) of om de "claim" voor de vertraging zelf?
want wist niet dat Ryanair over dat eerste ook al moeilijk deed; daar is vrijwel met geen uitzondering onder uit te komen bij een Europese maatschappij..
Heijman02/12/2019 03:22

tja denk je voor 5euro echt te kunnen vliegen ? laten we eens beginnen met …tja denk je voor 5euro echt te kunnen vliegen ? laten we eens beginnen met HIER de eindprijs te vermelden op een eerlijke manier.


Als je zonder bagage reist, het niet erg vind niet naast elkaar te zitten is dit de eindprijs
salecatcher02/12/2019 02:02

Eerst maar eens mijn vergoeding door die staking van vorig jaar terug …Eerst maar eens mijn vergoeding door die staking van vorig jaar terug betalen (ligt nu bij de de rechtbank). Tot die tijd vlieg ik zeker niet meer met die boeven( hebben ons gewoon op het vliegveld laten staan met 2 peuters en moesten zelf maar hotel en vervangende vlucht regelen). Goedkoop is bij deze boys duurkoop. Maar je hebt wel een leuk/lang verhaal voor op verjaardagen...dat dan weer wel!(Overigens niet eens bewust gekozen voor deze gasten (ik kende hun reputatie al), want pakketreis naar Portugal met Transavia werd ineens omgeboekt naar Ryanair).


Wie heeft er gestaakt? Luchthaven personeel?
TravelDeals02/12/2019 07:42

Wie heeft er gestaakt? Luchthaven personeel?


Dacht de piloten ook
PeppuhDaHouse02/12/2019 07:22

Dat is inderdaad wel balen.Heb je de rechtzaak lopen voor de vergoeding …Dat is inderdaad wel balen.Heb je de rechtzaak lopen voor de vergoeding van de gemaakte kosten? (Eten / drinken / overnachting / fax / etc) of om de "claim" voor de vertraging zelf?want wist niet dat Ryanair over dat eerste ook al moeilijk deed; daar is vrijwel met geen uitzondering onder uit te komen bij een Europese maatschappij..


Nee, komt een rechtzaak want ze willen niets terugbetalen. Daarnaast heb ik ook nog recht op een standaard vergoeding. Dit loopt via euclaim
salecatcher02/12/2019 09:01

Nee, komt een rechtzaak want ze willen niets terugbetalen. Daarnaast heb …Nee, komt een rechtzaak want ze willen niets terugbetalen. Daarnaast heb ik ook nog recht op een standaard vergoeding. Dit loopt via euclaim


Indien jij gelijk hebt zul je nu door deze om weg alsnog je geld terug krijgen Wel kloten dat het zo moet, wellicht gooit Ryanair het op de staking van het luchthaven personeel dan heb je namelijk minder rechten. Als beide partijen staken (luchthaven personeel + piloten) lijkt het me zaak dat de rechter beslist wie er gelijk heeft.
Massaal de boeren steunen, maar wel voor een paar tientjes willen vliegen? Hmm...
pak de trein of bus ipv korte lijnvluchten..
Ryanair....voor slechts 5 euro per ticket
Op naar een beter milieu
TravelDeals02/12/2019 09:06

Indien jij gelijk hebt zul je nu door deze om weg alsnog je geld terug …Indien jij gelijk hebt zul je nu door deze om weg alsnog je geld terug krijgen Wel kloten dat het zo moet, wellicht gooit Ryanair het op de staking van het luchthaven personeel dan heb je namelijk minder rechten. Als beide partijen staken (luchthaven personeel + piloten) lijkt het me zaak dat de rechter beslist wie er gelijk heeft.


salecatcher02/12/2019 09:01

Nee, komt een rechtzaak want ze willen niets terugbetalen. Daarnaast heb …Nee, komt een rechtzaak want ze willen niets terugbetalen. Daarnaast heb ik ook nog recht op een standaard vergoeding. Dit loopt via euclaim



Recht op verzorging en verblijf heb je (bij lange vertragingen) altijd, dat staat helemaal los van de reden van vertraging. Als de vervoerder die verzorging en het verblijf niet biedt mag je dit zelf regelen en moeten ze de hier, redelijkerwijs, voor gemaakte kosten aan je vergoeden. Als ze dit niet is dat inderdaad vrij "ongebruikelijk" en zou je redelijk goede kans moeten maken met je rechtzaak (tenzij ze aannemelijk kunnen maken dat de kosten niet redelijk waren omdat ze je 2 dagen van de voren al hadden laten weten dat de vlucht niet door ging en je niet naar de luchthaven moest komen ofzo, maar dan had je dat vast ook niet (en zeker niet met kleine kinderen) gedaan).

De "compensatie" (dus het gratis geld ivm doorstane ellende / minder vakantie / missen van je afspraak / etc) voor de vertraging kan wel door "overmacht" niet toegekend worden.

Over stakingen binnen het eigen personeel wordt nog wisselend geoordeeld en kan dat oordeel zelfs (binnen dezelfde staking) per vlucht verschillen obv de (bewezen) inzet die de vervoerder gedaan heeft verschillen. Dit soort casussen zijn de enige casussen waarvoor zelfs ik het zou aanraden om een claim bureau in de arm te nemen als je rechtsbijstand of reisverzekering de ondersteuning niet dekt.

Nog wel een leuke vakantie gehad na de vervelende start?


PS. Overigens kun je hierin de reisbureau ook nog wel wat kwalijk nemen, de onrust bij Ryanair was natuurlijk niet helemaal onverwacht / onaangekondigd en Transavia <---> Ryanair voelt niet helemaal gelijkwaardig... (maarja wat doe je als consument eraan, je gaat niet ineens zeggen dan maar geen vakantie (embarrassed))
PeppuhDaHouse02/12/2019 10:13

Recht op verzorging en verblijf heb je (bij lange vertragingen) altijd, …Recht op verzorging en verblijf heb je (bij lange vertragingen) altijd, dat staat helemaal los van de reden van vertraging. Als de vervoerder die verzorging en het verblijf niet biedt mag je dit zelf regelen en moeten ze de hier, redelijkerwijs, voor gemaakte kosten aan je vergoeden. Als ze dit niet is dat inderdaad vrij "ongebruikelijk" en zou je redelijk goede kans moeten maken met je rechtzaak (tenzij ze aannemelijk kunnen maken dat de kosten niet redelijk waren omdat ze je 2 dagen van de voren al hadden laten weten dat de vlucht niet door ging en je niet naar de luchthaven moest komen ofzo, maar dan had je dat vast ook niet (en zeker niet met kleine kinderen) gedaan).De "compensatie" (dus het gratis geld ivm doorstane ellende / minder vakantie / missen van je afspraak / etc) voor de vertraging kan wel door "overmacht" niet toegekend worden.Over stakingen binnen het eigen personeel wordt nog wisselend geoordeeld en kan dat oordeel zelfs (binnen dezelfde staking) per vlucht verschillen obv de (bewezen) inzet die de vervoerder gedaan heeft verschillen. Dit soort casussen zijn de enige casussen waarvoor zelfs ik het zou aanraden om een claim bureau in de arm te nemen als je rechtsbijstand of reisverzekering de ondersteuning niet dekt. Nog wel een leuke vakantie gehad na de vervelende start?PS. Overigens kun je hierin de reisbureau ook nog wel wat kwalijk nemen, de onrust bij Ryanair was natuurlijk niet helemaal onverwacht / onaangekondigd en Transavia <---> Ryanair voelt niet helemaal gelijkwaardig... (maarja wat doe je als consument eraan, je gaat niet ineens zeggen dan maar geen vakantie (embarrassed))


Moet je niet altijd bij het reisbureau zijn als je een pakket hebt geboekt? Hun hebben je immers het ticket verkocht en niet Ryanair.
Plaats reactie
Avatar
@
    Tekst