Deze aanbieding is helaas niet meer beschikbaar
ASUS TUF VG289Q - 4K IPS Gaming Monitor - 28 inch - 60hz
227° Verlopen

ASUS TUF VG289Q - 4K IPS Gaming Monitor - 28 inch - 60hz

€339€399-15%Bol.com Aanbiedingen
24
jul 2e

Deze aanbieding is verlopen. Hier zijn wat interessante opties voor je:

Ook bij amazon deze prijs:
amazon.nl/dp/…000

Productbeschrijving

Speel je favoriete Playstation of Xbox game in maximale settings met de Asus VG289Q. Deze 28 inch 4K in hoogte verstelbare monitor met pivotfunctie, heeft een uitstekend IPS-paneel met HDR ondersteuning en 90% DCI-P3 dekking. De VG289Q beschikt over ingebouwde speakers zodat je ook zonder speakers een filmpje kan bekijken of een game kan spelen. Er is FreeSync ondersteuning aanwezig voor als je een AMD-videokaart hebt, maar de VG289Q werkt ook prima met adaptive sync op NVIDIA GeForce videokaarten (vanaf GTX 10 serie, GTX 16 serie, RTX 20 serie en nieuwer).

De uitgebreide OSD-features van de VG289Q
De Asus VG289Q heeft een van de meest complete on screen display menu’s, waar je de monitor helemaal naar wens kan instellen. Hierbij is het bovendien erg prettig en snel werken dankzij de joystick navigatie onder het scherm. Er zijn speciale modi aanwezig voor diverse type games, waaronder Racing, RTS, FPS en meer. Als je de kleuren van het scherm wilt kalibreren, kan dat ook, waarbij je de RGB levels op detailniveau kan aanpassen.
Community Updates
Gratis 25,- cadeaukaart
Bij aankoop van deze Asus monitoren krijg je een cadeaukaart twv 25 euro gratis toegevoegd aan je bestelling.
Geldig t/m 31 juli.

Groepen

24 Reacties
5ms response time
60hz bruhhh
michiel.verhulst02/07/2020 14:33

5ms response time


Ja, dat ga je echt heel goed merken. Wat een gigantische vertraging! En het is nog 28 inch ook, dus dat is natuurlijk pixels tellen. En 60hz kan ook echt niet meer!
Haha 60hz in 2020
MatthiasSnoep02/07/2020 14:59

Ja, dat ga je echt heel goed merken. Wat een gigantische vertraging! En …Ja, dat ga je echt heel goed merken. Wat een gigantische vertraging! En het is nog 28 inch ook, dus dat is natuurlijk pixels tellen. En 60hz kan ook echt niet meer!


5ms volledig akoord mee, maar 28 inch en pixels tellen op een 4K scherm? Ik snap dat je sarcastisch bent, maar.. nee.. en dat klopt, 60hz kan eigenlijk echt niet als je het als een game monitor aanbied. Je bericht is 50% sarcastisch, 50% onjuist.
Jhonny02/07/2020 15:58

5ms volledig akoord mee, maar 28 inch en pixels tellen op een 4K scherm? …5ms volledig akoord mee, maar 28 inch en pixels tellen op een 4K scherm? Ik snap dat je sarcastisch bent, maar.. nee.. en dat klopt, 60hz kan eigenlijk echt niet als je het als een game monitor aanbied. Je bericht is 50% sarcastisch, 50% onjuist.


Sarcasme hoeft niet correct te zijn, nietwaar? En ik denk dat je met een microscoop een behoorlijk eind kan komen.
MatthiasSnoep02/07/2020 16:03

Sarcasme hoeft niet correct te zijn, nietwaar? En ik denk dat je met een …Sarcasme hoeft niet correct te zijn, nietwaar? En ik denk dat je met een microscoop een behoorlijk eind kan komen.


Dat is zeker zo, maar die 60hz slaat er compleet naast en was duidelijk geen sarcasme. Mensen die hier interesse in hebben hebben meer aan informatie, dan sarcastischr opmerkingen die boordevol onjuiste info zit.
Jhonny02/07/2020 16:04

Dat is zeker zo, maar die 60hz slaat er compleet naast en was duidelijk …Dat is zeker zo, maar die 60hz slaat er compleet naast en was duidelijk geen sarcasme. Mensen die hier interesse in hebben hebben meer aan informatie, dan sarcastischr opmerkingen die boordevol onjuiste info zit.


Oke, in dat geval: als jij een grafische kaart kent die 4k 60fps kan hebben, constant, op hoge instellingen, hoor ik het graag van je. Zelfs een rtx 2080 ti heeft daar genoeg moeite mee. Als mensen vragen hebben over zo'n monitor moeten ze dat zeggen, dan krijgen ze er een antwoord op. Mijn "ietswat" sarcastische bericht zou waarschijnlijk nog als sarcasme overkomen op een leek.
MatthiasSnoep02/07/2020 16:09

Oke, in dat geval: als jij een grafische kaart kent die 4k 60fps kan …Oke, in dat geval: als jij een grafische kaart kent die 4k 60fps kan hebben, constant, op hoge instellingen, hoor ik het graag van je. Zelfs een rtx 2080 ti heeft daar genoeg moeite mee. Als mensen vragen hebben over zo'n monitor moeten ze dat zeggen, dan krijgen ze er een antwoord op. Mijn "ietswat" sarcastische bericht zou waarschijnlijk nog als sarcasme overkomen op een leek.

Dit. Weinig nieuw GEN games kunnen hoger dan 60fps op de pc's van de zolderhelden spelen. Ik heb geen onaardige game pc, maar op 144fps voor mijn 144hz 1080p scherm lukt ook niet altijd (ja, csgo). 60hz is prima als je niet aan competitieve shooters doet. Alle consoles cappen zelfs fps op 30/60fps.
Aangepast door: "MakoNL" jul 2e
MatthiasSnoep02/07/2020 16:09

Oke, in dat geval: als jij een grafische kaart kent die 4k 60fps kan …Oke, in dat geval: als jij een grafische kaart kent die 4k 60fps kan hebben, constant, op hoge instellingen, hoor ik het graag van je. Zelfs een rtx 2080 ti heeft daar genoeg moeite mee. Als mensen vragen hebben over zo'n monitor moeten ze dat zeggen, dan krijgen ze er een antwoord op. Mijn "ietswat" sarcastische bericht zou waarschijnlijk nog als sarcasme overkomen op een leek.


Je bent blijkbaar wel snel aangevallen? Wist je trouwens dat er meerdere games bestaan, die welliswaar niet zo zwaar zijn? Ik heb een 2080ti, en run de meeste games op 60fps+ in 4K. Heus niet allemaal, maar het heeft niet alles te maken met je grafische kaart ook met welke game en settings.

En.. Mooi dat je het aanhaalt, want soms kan het handig zijn om een game in WQHD te spelen, en dan krijg je logischerwijs veel betere fps, maar helaas.. een 60hz scherm. Het paneel wat in een monitor zit mag geen referentiepunt zijn van weinige hz zoals jij dus doet. Want je kan altijd de resolutie terugschroeven voor meer fps als je dat wenst. Hogere hz is altijd beter, ongeacht het paneel, ongeacht alles daarrond.
MakoNL02/07/2020 16:13

Dit. Weinig nieuw GEN games kunnen hoger dan 60fps op de pc's van de …Dit. Weinig nieuw GEN games kunnen hoger dan 60fps op de pc's van de zolderhelden spelen. Ik heb geen onaardige game pc, maar op 144fps voor mijn 144hz 1080p scherm lukt ook niet altijd (ja, csgo). 60hz is prima als je niet aan competitieve shooters doet. Alle consoles cappen zelfs fps op 30/60fps.

Waarom doet iedereen alsof 60hz+ alleen handig is in games? Zelfs als ik pepper zit, dan erger ik mij al de tyvus als het een 60hz paneel is. Als je overtuigd bent dat 4K 60fps niet kan, wil ik je gerust uitnodigen. Nogmaals: een paneel mag geen referentiepunt zijn naar te lage refresh rate.
Jhonny02/07/2020 16:15

Je bent blijkbaar wel snel aangevallen? Wist je trouwens dat er meerdere …Je bent blijkbaar wel snel aangevallen? Wist je trouwens dat er meerdere games bestaan, die welliswaar niet zo zwaar zijn? Ik heb een 2080ti, en run de meeste games op 60fps+ in 4K. Heus niet allemaal, maar het heeft niet alles te maken met je grafische kaart ook met welke game en settings.En.. Mooi dat je het aanhaalt, want soms kan het handig zijn om een game in WQHD te spelen, en dan krijg je logischerwijs veel betere fps, maar helaas.. een 60hz scherm. Het paneel wat in een monitor zit mag geen referentiepunt zijn van weinige hz zoals jij dus doet. Want je kan altijd de resolutie terugschroeven voor meer fps als je dat wenst. Hogere hz is altijd beter, ongeacht het paneel, ongeacht alles daarrond.

Niemand vind lagere fps beter dan hogere fps. Dat ga je mij ook niet horen zeggen. Echter volstaat 60 fps voor de meeste mensen. Heb je wel eens gekeken naar wat een monitor met 4k 120/144 hz kost? Het komt neer op "een stuk meer", en het terugschalen naar 1440p met een 4k paneel is ook niet super. Als jij graag spellen speelt die echt baat hebben bij hoge fps is dit beeldscherm gewoon niet voor jou bedoeld, maar als je graag spellen met wat minder vaart speelt is 4k 60hz gewoon genoeg. Spellen als assassins creed en rdr2 zijn zwaar voor je pc, en kan je beter steady 60 spelen.
Jhonny02/07/2020 16:15

Je bent blijkbaar wel snel aangevallen? Wist je trouwens dat er meerdere …Je bent blijkbaar wel snel aangevallen? Wist je trouwens dat er meerdere games bestaan, die welliswaar niet zo zwaar zijn? Ik heb een 2080ti, en run de meeste games op 60fps+ in 4K. Heus niet allemaal, maar het heeft niet alles te maken met je grafische kaart ook met welke game en settings.En.. Mooi dat je het aanhaalt, want soms kan het handig zijn om een game in WQHD te spelen, en dan krijg je logischerwijs veel betere fps, maar helaas.. een 60hz scherm. Het paneel wat in een monitor zit mag geen referentiepunt zijn van weinige hz zoals jij dus doet. Want je kan altijd de resolutie terugschroeven voor meer fps als je dat wenst. Hogere hz is altijd beter, ongeacht het paneel, ongeacht alles daarrond.


Daarnaast: ik ben niet altijd snel aangevallen, maar als mensen mij woorden in de mond leggen, mij daarnaast beschuldigen van het gebruiken van onjuiste info terwijl het sarcastisch is, en vervolgens nog een verkeerde berekening doen; ja, dan ben ik snel aangevallen.
Aangepast door: "MatthiasSnoep" jul 2e
Zun_Zun02/07/2020 15:39

Haha 60hz in 2020


Men kan niet boven 24 fps onderscheiden
Lexkalin02/07/2020 16:40

Men kan niet boven 24 fps onderscheiden


Dat is een "feit" dat allang uit de doeken is gedaan 😬 daar is weinig discussie aan, probeer het zelf dat is de beste praktijk test.
MatthiasSnoep02/07/2020 16:32

Daarnaast: ik ben niet altijd snel aangevallen, maar als mensen mij …Daarnaast: ik ben niet altijd snel aangevallen, maar als mensen mij woorden in de mond leggen, mij daarnaast beschuldigen van het gebruiken van onjuiste info terwijl het sarcastisch is, en vervolgens nog een verkeerde berekening doen; ja, dan ben ik snel aangevallen.


Ik had een reactie geplaatst, maar toch maar weer verwijderd mensen zoals jij zijn nutteloos in deze community.. sarcastische "hulp" bieden i.p.v juiste informatie te schrijven, en mensen te helpen. Nutteloos gevalletje dus, veel succes ermee
Jhonny02/07/2020 16:46

Ik had een reactie geplaatst, maar toch maar weer verwijderd mensen zoals …Ik had een reactie geplaatst, maar toch maar weer verwijderd mensen zoals jij zijn nutteloos in deze community.. sarcastische "hulp" bieden i.p.v juiste informatie te schrijven, en mensen te helpen. Nutteloos gevalletje dus, veel succes ermee


Dit was mijn reactie op de oeverloze onzin die je net typt:

"Ik ben benieuwd waar ik heb gezegd dat "60 fps ALTIJD volstaat". Dan: wat is het nut van een dure 4k 120/144hz monitor kopen, als je 'm vervolgens moet terugschalen naar 1440p? Als er toch geen verschil in zit koop je toch veel beter een 1440p 144hz monitor? Dan kan je wanneer de techniek er rijp voor is een 4k 144hz monitor kopen, en ben je uiteindelijk evenveel geld kwijt, maar heb je 2 monitoren. Dat "prijsverhaal" is voor de meeste mensen gewoon relevant, ik ken eigenlijk geen mensen die zo met geld smijten zonder eerst even te kijken of de prijs-kwaliteit wel een beetje in evenwicht is.

En als jij sarcasme niet kan hebben hoef je niet tegen mij te zeggen dat ik mij er in moet verdiepen, want dat heb ik al gedaan. En mensen op het verkeerde spoor zetten met een sarcastische opmerking? Kom op, mensen die een pc kopen voor 4k gaming zullen zich echt wel een klein beetje ingelezen hebben."
Jhonny02/07/2020 16:46

Ik had een reactie geplaatst, maar toch maar weer verwijderd mensen zoals …Ik had een reactie geplaatst, maar toch maar weer verwijderd mensen zoals jij zijn nutteloos in deze community.. sarcastische "hulp" bieden i.p.v juiste informatie te schrijven, en mensen te helpen. Nutteloos gevalletje dus, veel succes ermee


"Deze community" zijn mensen die kijken of er goede deals zijn. Daar komt mijn prijs-kwaliteit verhaal om de hoek.
Sarcastisch hulp bieden? Iemand doet alsof 5ms reactietijd gruwelijk veel is, ik maak daar een sarcastische opmerking over. Als je graag, zoals ik, singleplayer games speelt, en dus niet enkel snelle shooters is deze monitor prima
MatthiasSnoep02/07/2020 16:54

"Deze community" zijn mensen die kijken of er goede deals zijn. Daar komt …"Deze community" zijn mensen die kijken of er goede deals zijn. Daar komt mijn prijs-kwaliteit verhaal om de hoek. Sarcastisch hulp bieden? Iemand doet alsof 5ms reactietijd gruwelijk veel is, ik maak daar een sarcastische opmerking over. Als je graag, zoals ik, singleplayer games speelt, en dus niet enkel snelle shooters is deze monitor prima


Wat versta je niet aan "Succes ermee?" Gedraag je naar je leeftijd, en leer stoppen met discussies. Help "deze community" maar met een discussie blijven te voeren, doe je dat niet. Nogmaals: Succes ermee (goed lezen deze keer!)
Aangepast door: "Jhonny" jul 2e
Jhonny02/07/2020 16:57

Wat versta je niet aan "Succes ermee?" Gedraag je naar je …Wat versta je niet aan "Succes ermee?" Gedraag je naar je leeftijd, en leer stoppen met discussies. Help "deze community" maar met een discussie blijven te voeren, doe je dat niet. Nogmaals: Succes ermee (goed lezen deze keer!)


De pot verwijt de ketel...
Plaats reactie
Avatar
@
    Tekst