Deze aanbieding is helaas niet meer beschikbaar
Google Home speaker @ Media Markt
430° Verlopen

Google Home speaker @ Media Markt

€66€84-21% Gratis GratisMediaMarkt Aanbiedingen
Community Support29
Community Support
430° Verlopen
Google Home speaker @ Media Markt
jul 20e

Deze aanbieding is verlopen. Hier zijn wat interessante opties voor je:

Laagste prijs elders:€84

De Google Home speaker is multifunctioneel; besturen van smart apparaten, afspelen van muziek en een persoonlijke assistent. Dankzij het formaat van de speaker komt er indrukwekkend geluid uit. Daarmee is de Google Home een prima keuze voor echte muziekliefhebbers. Bovendien past het strakke ontwerp van de Google Home bij elk interieur.

  • Spraakbesturing kan onderscheid maken tussen 6 stemmen
  • De Google Home kan onderscheid maken tussen twee gesproken tale
  • Persoonlijke assistent om jouw leven makkelijker te maken
  • Om een smart TV met stembesturing te bedienen heb je een Chromecast nodig

Community Updates
29 Reacties
Ik heb er zelf twee al ruim twee jaar naar tevredenheid in gebruik. Destijds ongeveer 50 euro voor betaald bij Otto in Duitsland.
Binnenkort komt Google met een nieuwe versie dus de prijs zal nog wel verder zakken.
salecatcher20/07/2020 11:23

Ik heb er zelf twee al ruim twee jaar naar tevredenheid in gebruik. …Ik heb er zelf twee al ruim twee jaar naar tevredenheid in gebruik. Destijds ongeveer 50 euro voor betaald bij Otto in Duitsland.Binnenkort komt Google met een nieuwe versie dus de prijs zal nog wel verder zakken.


Dat is natuurlijk alleen met die -17 korting truuk, die Otto dan voor je neerlegt. Goedkoper dan ~ 65 als daadwerkelijke prijs is hij nergens echt geweest. Niet zo'n rare prijs als je hem nu wil.
Aangepast door: "Bighouse" jul 20e
Wat is het verschil met een Mini? Enkel formaat en (dus) volume/geluidskwaliteit denk ik?
Bighouse20/07/2020 11:27

Dat is natuurlijk alleen met die -17 korting truuk, die Otto dan voor je …Dat is natuurlijk alleen met die -17 korting truuk, die Otto dan voor je neerlegt. Goedkoper dan ~ 65 als daadwerkelijke prijs is hij nergens echt geweest. Niet zo'n rare prijs als je hem nu wil.


Klopt, dat was een speciale korting actie. Zo heb ik ook nog Mini's voor 15 euro en een hub voor ong 40 euro gekocht en zelfs een Nest Mini gratis met die Anbo aktie. Nog veel geld natuurlijk als je beseft dat je ermee helemaal in het ecosysteem van Google wordt gezogen.


Aangepast door: "salecatcher" jul 20e
Notorious_Roy20/07/2020 11:38

Wat is het verschil met een Mini? Enkel formaat en (dus) …Wat is het verschil met een Mini? Enkel formaat en (dus) volume/geluidskwaliteit denk ik?


De Nest Mini komt er een beetje in de buurt qua geluidskwaliteit. De oude mini heeft een veel mindere geluidskwaliteit.Ik zou zelf 2 nest mini's aanraden en die in stereo koppelen, bijv
op je buro of op twee nachtkastjes.
Aangepast door: "salecatcher" jul 20e
Let erop dat dit model eruit gaat en Google meer en meer in zet op de assistant applicaties met schermondersteuning. Zou dus zelf voor een nest hub gaan.
salecatcher20/07/2020 11:40

De Nest Mini komt er een beetje in de buurt qua geluidskwaliteit. De oude …De Nest Mini komt er een beetje in de buurt qua geluidskwaliteit. De oude mini heeft een veel mindere geluidskwaliteit.Ik zou zelf 2 nest mini's aanraden en die in stereo koppelen, bijvop je buro of op twee nachtkastjes.


OK denk dat je qua bass je verkijk op het verschil tussen de nest mini en deze. Dan zou ik liever voor 2x home gaan in stereo
goprojojo20/07/2020 12:36

OK denk dat je qua bass je verkijk op het verschil tussen de nest mini en …OK denk dat je qua bass je verkijk op het verschil tussen de nest mini en deze. Dan zou ik liever voor 2x home gaan in stereo


Dat is nog beter natuurlijk, maar dan je ben ook veel duurder uit.

Ik zei ook 'een beetje in de buurt'. Voor normaal muziek/radio luisteren vind ik de Nest Mini best ok en zou ik ,afhankelijk van de opstelling, liever 2 Nest Mini's koppelen.ipv 1 Home neerzetten. Sterker nog, ik heb die opstelling zo in mijn slaapkamer en op mijn buro. Op de benedenverdieping heb ik 3 Home's en een Hub in 1 groep. In grotere ruimtes komt de Home beter tot z'n recht dan de Mini.
BasIct20/07/2020 12:24

Let erop dat dit model eruit gaat en Google meer en meer in zet op de …Let erop dat dit model eruit gaat en Google meer en meer in zet op de assistant applicaties met schermondersteuning. Zou dus zelf voor een nest hub gaan.


Google komt toch met de opvolger van de Home? Dus zonder scherm.
meesje20/07/2020 13:30

Google komt toch met de opvolger van de Home? Dus zonder scherm.


Klopt, zal ook niet weggaan alleen de focus voor ontwikkelaars gaat meer naar beeld én geluid. Ik ben zelf zo een ontwikkelaar en raad je dus de nest hub aan.
BasIct20/07/2020 13:41

Klopt, zal ook niet weggaan alleen de focus voor ontwikkelaars gaat meer …Klopt, zal ook niet weggaan alleen de focus voor ontwikkelaars gaat meer naar beeld én geluid. Ik ben zelf zo een ontwikkelaar en raad je dus de nest hub aan.


De nest hub heeft meer focus op beeld, maar significant slechter geluid dan de home.

De opvolger van de home komt met nog grotere en kwalitatief betere drivers voor beter geluid zoals bedoeld door makers.

Google heeft voorzover mij bekend dit in geen enkele developers meeting, IOT meeting, etc aangekondigd dat hun focus verschuift van beeld naar beeld+geluid.

Op welke bronnen zijn je uitspraken op gebaseerd?

meesje20/07/2020 13:30

Google komt toch met de opvolger van de Home? Dus zonder scherm.

Duurt denk nog een tijdje voordat de opvolger er is. En idd qua bass kan je deze home niet vergelijken met de nest mini en nest hub
zender20/07/2020 13:50

De nest hub heeft meer focus op beeld, maar significant slechter geluid …De nest hub heeft meer focus op beeld, maar significant slechter geluid dan de home. De opvolger van de home komt met nog grotere en kwalitatief betere drivers voor beter geluid zoals bedoeld door makers. Google heeft voorzover mij bekend dit in geen enkele developers meeting, IOT meeting, etc aangekondigd dat hun focus verschuift van beeld naar beeld+geluid.Op welke bronnen zijn je uitspraken op gebaseerd?

developers.google.com/ass…ant
meesje20/07/2020 13:30

Google komt toch met de opvolger van de Home? Dus zonder scherm.


Klopt, met name voor muziek en aansturing smart home door stem. Overige functionaliteiten zullen vrijwel alleen een scherm nodig hebben. Ga je vooral voor die zaken zou ik dus juist op het nieuwe model wachten want beter geluid.
BasIct20/07/2020 15:30

Klopt, met name voor muziek en aansturing smart home door stem. Overige …Klopt, met name voor muziek en aansturing smart home door stem. Overige functionaliteiten zullen vrijwel alleen een scherm nodig hebben. Ga je vooral voor die zaken zou ik dus juist op het nieuwe model wachten want beter geluid.


Quote je me weer? Volgens mij had je deze reactie al gegeven.
meesje20/07/2020 15:36

Quote je me weer? Volgens mij had je deze reactie al gegeven.


Ah, het stond nog in mijn notificaties. Hoop dat mijn reactie je verder heeft geholpen
1294619-eRbp3.jpg
BasIct20/07/2020 15:28

https://developers.google.com/assistant


Daar staat niet wat jij zei.

Tevens staat er niets wat mijn uitspraak ontkracht.
zender20/07/2020 15:58

Daar staat niet wat jij zei.Tevens staat er niets wat mijn uitspraak …Daar staat niet wat jij zei.Tevens staat er niets wat mijn uitspraak ontkracht.

Dan doe je er niets mee, het was een tip van een insider. Man man wat is het toch jammer dat iedereen hier direct moet reageren en alles in zijn/haar beleving moet factchecken. Zal wel coronaverveeldheid zijn ofzo.
Ik ga nog even genieten van een deuntje uit de smart speaker hier Fijne dag!
BasIct20/07/2020 16:16

Dan doe je er niets mee, het was een tip van een insider. Man man wat is …Dan doe je er niets mee, het was een tip van een insider. Man man wat is het toch jammer dat iedereen hier direct moet reageren en alles in zijn/haar beleving moet factchecken. Zal wel coronaverveeldheid zijn ofzo.Ik ga nog even genieten van een deuntje uit de smart speaker hier Fijne dag!


Ik ben een "insider" en jij of je insider heeft het verkeerd begrepen

Jouw insider heeft vast lopen slapen tijdens onze meet afgelopen week of dingen verkeerd begrepen. Er vind verdere integratie van diverse devices plaats die inderdaad ook visueel gepresenteerd zullen worden. Maar er is hierdoor geen verminderde focus op audio gebied, dit wordt zelfs opgeschaald.

Mocht jouw insider toevallig toegang hebben tot diverse soorten sensing devices en een development versie van audio/visuele clienten, dan kan hij dit voor zichzelf bevestigen. Is ook enigzinszichtbaar in producten zoals sabrina waarvoor hij vermoedelijk de developmentversie heeft liggen met idem OS.

P.s. je hoeft niet zo kwaad te worden. Je gaf gewoon iets aan wat niet klopt en gaf daarbij een bron wat geen van jouw uitspraken onderbouwd. Tuurlijk gaan mensen daar dan op in.
salecatcher20/07/2020 12:46

Dat is nog beter natuurlijk, maar dan je ben ook veel duurder uit. Ik zei …Dat is nog beter natuurlijk, maar dan je ben ook veel duurder uit. Ik zei ook 'een beetje in de buurt'. Voor normaal muziek/radio luisteren vind ik de Nest Mini best ok en zou ik ,afhankelijk van de opstelling, liever 2 Nest Mini's koppelen.ipv 1 Home neerzetten. Sterker nog, ik heb die opstelling zo in mijn slaapkamer en op mijn buro. Op de benedenverdieping heb ik 3 Home's en een Hub in 1 groep. In grotere ruimtes komt de Home beter tot z'n recht dan de Mini.


Is het ook mogelijk om ze te koppelen als Surround Set via de Google Home app?
Plaats reactie
Avatar
@
    Tekst