Deze aanbieding is helaas niet meer beschikbaar
Haier LEU65V300S 4K Ultra HD HDR 65 inch tv voor €569 @ Ao.nl
97° Verlopen

Haier LEU65V300S 4K Ultra HD HDR 65 inch tv voor €569 @ Ao.nl

€569 Gratis GratisAO Aanbiedingen
20
jan 25e
Erg scherpe prijs voor een 65-inch tv met 4K Ultra HD-resolutie. Andere toestellen rond deze prijs hebben ofwel geen 4K-resolutie, of zijn maar maximaal 55 inch in diameter. Ook bij de MediaMarkt acties is de goedkoopste vergelijkbare tv €639.

Specificaties:
  • Merk: Haier.
  • 65 inch of 165 cm schermdiagonaal.
  • 4K Ultra HD 3840x2160p resolutie.
  • Upscaling naar 4K van 1080p content.
  • HDR-ondersteuning.
  • Edge-lit LED.
  • WiFi/HMDI/Bluetooth/LAN.
  • 50Hz (=60Hz voor games) refresh rate.
  • Geschikt voor Netflix.
Community Updates

Groepen

20 Reacties
Haier?
Echt nog nooit van gehoord
De poten lijken op die van sommige Medion tv's.
"Edge-lit LED" kan zorgen voor duidelijk mindere beeldkwaliteit.

Zeker als je het hebt over formaten als bij deze TV.
REPTYLERjan 25e

Haier?Echt nog nooit van gehoord De poten lijken op die van sommige …Haier?Echt nog nooit van gehoord De poten lijken op die van sommige Medion tv's.


En op duizenden andere TV's, zoals bijvoorbeeld mijn LG.
Zelfs op de foto zie je al de pixels op het scherm. Laat staan in werkelijkheid.
Wel mooi gevonden!
REPTYLER25/01/2019 11:04

Haier?Echt nog nooit van gehoord De poten lijken op die van sommige …Haier?Echt nog nooit van gehoord De poten lijken op die van sommige Medion tv's.


Het klinkt Duits, maar is Chinees. Bruingoed en Witgoed in het low budget segment, wel erg groot in Azië.

Had vroeger banden met het Duitse Liebherr, de naam Haier is ervan afgeleid: Wiki
PetromirIliev6 m

Zelfs op de foto zie je al de pixels op het scherm. Laat staan in …Zelfs op de foto zie je al de pixels op het scherm. Laat staan in werkelijkheid. Wel mooi gevonden!


Upscaling naar 4K van die wereldkaart ziet er idd. niet uit.
REPTYLER25/01/2019 11:04

Haier?Echt nog nooit van gehoord De poten lijken op die van sommige …Haier?Echt nog nooit van gehoord De poten lijken op die van sommige Medion tv's.


2 jaar geleden hadden ook nog veel mensen in Nederland nooit van Xiaomi gehoord Zegt in principe niks dus.
Aangepast door: "Comanche" jan 25e
50Hz jammer
Comanche5 m

2 jaar geleden hadden ook nog veel mensen in Nederland nooit van Xiaomi …2 jaar geleden hadden ook nog veel mensen in Nederland nooit van Xiaomi gehoord Zegt in principe niks dus.


Of vier jaar geleden Huawei.
IngmarDijkstra25/01/2019 11:34

50Hz jammer


Met zo'n prijs heb je geen recht op klagen. Wat nog meer? Dolby atmos erbij?
SSQ25/01/2019 13:59

Met zo'n prijs heb je geen recht op klagen. Wat nog meer? Dolby atmos …Met zo'n prijs heb je geen recht op klagen. Wat nog meer? Dolby atmos erbij?


Als dat zou kunnen....
Rayan25/01/2019 14:08

Als dat zou kunnen....


Hahah dan moet je meer euries neertikken. Alles is mogelijk
SSQ25/01/2019 14:14

Hahah dan moet je meer euries neertikken. Alles is mogelijk


Was uiteraard maar een geintje ... Al vraag ik me af wat je nu wel krijgt voor dit geld, want 65" is wel erg veel scherm.

Zou het qua kwaliteit in lijn zijn met bijvoorbeeld de populaire toestellen van TCL?
Rayan25/01/2019 14:18

Was uiteraard maar een geintje ... Al vraag ik me af wat je nu wel krijgt …Was uiteraard maar een geintje ... Al vraag ik me af wat je nu wel krijgt voor dit geld, want 65" is wel erg veel scherm.Zou het qua kwaliteit in lijn zijn met bijvoorbeeld de populaire toestellen van TCL?


Zijn allemaal ongeveer hetzelfde. Van alle merken kan je niet veel verwachten van het basismodel. Merk je er iets van? Gemiddelde gebruiker merkt echt totaal niets. Hoe vaak hoor je mensen zeggen dat ze hun 4k tv heel scherp vinden terwijl ze op 6 meter afstand zitten? Of bijvoorbeeld een 4K LG TV hebben terwijl die een 'fake' 4K is (RGBW ipv RGB). Beeld kan je zo instellen op wat jij zelf mooi vindt. Beeld kan je zelf verscherpen als je dat mooi vindt etc. Wat het belangrijkste is aan zo'n basismodel is hoe de software draait. Als alles zo traag werkt, dan ga je daar echt niet blij van worden. Dus kort samengevat, verschil tussen basis tv van €550-€700 is niet héél groot. Zou ik 'm halen? Nee. Samsung is ook heel vaak rond de €650. Voor dat beetje meer haal je gewoon een Samsung
SSQ25/01/2019 14:26

Zijn allemaal ongeveer hetzelfde. Van alle merken kan je niet veel …Zijn allemaal ongeveer hetzelfde. Van alle merken kan je niet veel verwachten van het basismodel. Merk je er iets van? Gemiddelde gebruiker merkt echt totaal niets. Hoe vaak hoor je mensen zeggen dat ze hun 4k tv heel scherp vinden terwijl ze op 6 meter afstand zitten? Of bijvoorbeeld een 4K LG TV hebben terwijl die een 'fake' 4K is (RGBW ipv RGB). Beeld kan je zo instellen op wat jij zelf mooi vindt. Beeld kan je zelf verscherpen als je dat mooi vindt etc. Wat het belangrijkste is aan zo'n basismodel is hoe de software draait. Als alles zo traag werkt, dan ga je daar echt niet blij van worden. Dus kort samengevat, verschil tussen basis tv van €550-€700 is niet héél groot. Zou ik 'm halen? Nee. Samsung is ook heel vaak rond de €650. Voor dat beetje meer haal je gewoon een Samsung


Het is meer een kwestie van het kunnen vergelijken denk ik, dan zie je wat je mist. Ik heb bijvoorbeeld een wat oudere 58" Samsung Full HD en als je die dan vergelijkt met een wat nieuwere 55" Sony 4K dan zie je toch heel duidelijk verschillen. Niet alleen in beeldkwaliteit scherpte, kleuren, verversing, maar ook in de gebruikservaring. De smartfuncties van zo'n ouderwetser toestel zijn vaak om te huilen, ook al staat er Samsung op.

Dus ik ben wel benieuwd hoe dit soort Chineze merken dit aanpakken: Passen ze ook wel met succes nieuwe technieken toe om de beeldkwaliteit en de gebruikservaring te verbeteren, of gaat het puur om zo goedkoop mogelijk wat te verkopen door alleen te voldoen aan een paar specificaties zoals "4K" en "HDR" ...
Aangepast door: "Rayan" jan 25e
Rayan25/01/2019 14:50

Het is meer een kwestie van het kunnen vergelijken denk ik, dan zie je wat …Het is meer een kwestie van het kunnen vergelijken denk ik, dan zie je wat je mist. Ik heb bijvoorbeeld een wat oudere 58" Samsung Full HD en als je die dan vergelijkt met een wat nieuwere 55" Sony 4K dan zie je toch heel duidelijk verschillen. Niet alleen in beeldkwaliteit scherpte, kleuren, verversing, maar ook in de gebruikservaring. De smartfuncties van zo'n ouderwetser toestel zijn vaak om te huilen, ook al staat er Samsung op.Dus ik ben wel benieuwd hoe dit soort Chineze merken dit aanpakken: Passen ze ook wel met succes nieuwe technieken toe om de beeldkwaliteit en de gebruikservaring te verbeteren, of gaat het puur om zo goedkoop mogelijk wat te verkopen door alleen te voldoen aan een paar specificaties zoals "4K" en "HDR" ...


Vernieuwende technieken ga je niet vinden op goedkope shit. Software is zeker het allerbelangrijkste wat er is, had ik ook vermeld. Je kan niets ergers krijgen dan een kut OS. Sowieso is vergelijking moeilijk. Beste is toch een side-by-side vergelijking door bijvoorbeeld Rtings. Een HDTV vergelijken met een 4K tv is natuurlijk iets anders, prijsverschil is dan ook groter. Beste zou zijn: Haier 65" en een Samsung/LG/Sony 65" in dezelfde kamer, dezelfde beeldmateriaal etc. Vergelijking geschiedt pas NA ISF kalibratie. Dat maakt het geheel wat eerlijker om te vergelijken. Heb genoeg tv's gezien die af fabriek al op standje scherp en Candy crush staan maar anderen zien er weer standaard flets uit. Na het tweaken ga je toch verschil zien.
SSQ25/01/2019 15:44

Vernieuwende technieken ga je niet vinden op goedkope shit. Software is …Vernieuwende technieken ga je niet vinden op goedkope shit. Software is zeker het allerbelangrijkste wat er is, had ik ook vermeld. Je kan niets ergers krijgen dan een kut OS. Sowieso is vergelijking moeilijk. Beste is toch een side-by-side vergelijking door bijvoorbeeld Rtings. Een HDTV vergelijken met een 4K tv is natuurlijk iets anders, prijsverschil is dan ook groter. Beste zou zijn: Haier 65" en een Samsung/LG/Sony 65" in dezelfde kamer, dezelfde beeldmateriaal etc. Vergelijking geschiedt pas NA ISF kalibratie. Dat maakt het geheel wat eerlijker om te vergelijken. Heb genoeg tv's gezien die af fabriek al op standje scherp en Candy crush staan maar anderen zien er weer standaard flets uit. Na het tweaken ga je toch verschil zien.


Mee eens, maar al dat getweak doen alleen tweakers. Het gros van de mensen gebruikt de default beeldinstellingen zoals ie uit de doos komt en als ze al de voorgeprogrammeerde modi weten te vinden, dan switchen ze alleen een beetje tussen die al naar gelang de lichtinval in de kamer. TV kijken is ook geen wetenschap, maar gewoon leuk tijdverdrijf. En als dat toestel dan bepaalde beperkingen hebt die je op den duur gaan irriteren, dan heb je een miskoop gedaan.
Rayan14 m

Mee eens, maar al dat getweak doen alleen tweakers. Het gros van de mensen …Mee eens, maar al dat getweak doen alleen tweakers. Het gros van de mensen gebruikt de default beeldinstellingen zoals ie uit de doos komt en als ze al de voorgeprogrammeerde modi weten te vinden, dan switchen ze alleen een beetje tussen die al naar gelang de lichtinval in de kamer. TV kijken is ook geen wetenschap, maar gewoon leuk tijdverdrijf. En als dat toestel dan bepaalde beperkingen hebt die je op den duur gaan irriteren, dan heb je een miskoop gedaan.


Ja en dat is het probleem. Zo moeilijk is het niet om langs alle instellingen te gaan en als iemand dat niet kan dan is toch alles mooi en scherp. Dan ben je snel tevreden. ISF Kalibratie is zeker iets wat niet makkelijk is maar beeldinstellingen zijn makkelijk in te stellen.
Hoe groot het scherm ook moge zijn, het is en blijft goedkope meuk.
Rayanjan 25e

Het klinkt Duits, maar is Chinees. Bruingoed en Witgoed in het low budget …Het klinkt Duits, maar is Chinees. Bruingoed en Witgoed in het low budget segment, wel erg groot in Azië.Had vroeger banden met het Duitse Liebherr, de naam Haier is ervan afgeleid: Wiki


Liebherr maakt koelkasten voor Miele.
Als ik me niet vergis.
Plaats reactie
Avatar
@
    Tekst