Deze aanbieding is helaas niet meer beschikbaar
168° Verlopen
20

Hiseeu 8CH beveiligingscamera set met 4 camera's en NVR voor €114 @ Gshopper

€114€142,77-20%
Avatar
mach90 Redacteur
Lid sinds 2014
7.504
345
Geplaatst op 10 mei 2022

Deze aanbieding is verlopen. Hier zijn wat interessante opties voor je:

Gebruik de code A1D791BDFEA8 om op deze prijs uit te komen. De versie met 1TB harde schijf kost €140 met deze code. Wordt verzonden vanuit Polen.
Laagste prijs elders: €144,22

Over dit artikel:
  • Draadloze verbinding tussen NVR en de camera's
  • Het draadloze videobeveiligingssysteem is eenvoudig in te stellen en zelf te installeren.
  • 2K Ultra HD-video en eenrichtingsaudio.
  • Camera met 3 array Infrarood-LED's stelt u in staat om tot 65ft nachtzicht te zien, zelfs in het donker.
  • Door gebruik te maken van IP66 waterdichte behuizing van metaalmateriaal, kunnen camera's binnen en buiten worden gebruikt.
  • H.265+ videocompressie waardoor de netwerkbandbreedte wordt verminderd en tot 50% video-opslagruimte wordt bespaard.
  • Geavanceerde AI-technologie onderscheidt mensen van dieren of objecten en vermindert zo valse alarmen.
  • 2 manieren om verbinding te maken met het netwerk: via een Ethernet-kabel of met een 2,4 Ghz WIFI-netwerk. Uitbreidbare 8-kanaals NVR maakt het mogelijk om maximaal 8-camera's te bedienen,
  • Hiseeu draadloos beveiligingscamerasysteem kan werken zonder netwerk. Internet is alleen nodig bij toegang op afstand vanaf telefoon of computer.
  • Altijd en overal op afstand kijken via telefoon of computer (beschikbaar voor Android- en IOS-systeem).
Community Updates
Nieuwe reactie

20 Reacties

gesorteerd op
Avatar
  1. Avatar
    razz10/05/2022 14:20

    Is dit …Is dit dezelfde?https://www.amazon.com/Expandable-Wireless-Security-Hiseeu-Surveillance/dp/B07719HQQS?ref_=ast_sto_dp&th=1


    Die is stuk duurder. maar wel veel reviews.
    Het is deze gshopper.com/nl/…554

    Hilko10/05/2022 14:28

    De nachtzicht met infrarood zal wel heel dramatisch zijn (is een …De nachtzicht met infrarood zal wel heel dramatisch zijn (is een aanname/verwachting van mij), dus verwacht daar weinig bruikbare kwaliteit van - helemaal met H265+ compressie -


    Nachtzicht: 2590889-eF7Dj.jpg (aangepast)
  2. Avatar
    Jaapieopzee11/05/2022 06:57

    Even een opmerking, een dergelijke opstelling is in Nederland niet …Even een opmerking, een dergelijke opstelling is in Nederland niet toegestaan, beeld mag geen (delen) van de openbare weg laten zien, zelfs niet met een sticker, is wettelijk geregeld. De meeste videodeurbellen zijn ook vaak verkeerd ingesteld. Dit is al helemaal een probleem als beelden worden opgenomen, dit is strafbaar.


    Oei, nu worden al deze mensen vast gearresteerd.

    Je hebt helemaal gelijk hoor, maarja er gebeurd toch niks mee. (aangepast)
  3. Avatar
    Jaapieopzee11/05/2022 15:33

    Juist, maar dat geld dus alleen als het echt niet anders kan, met dit …Juist, maar dat geld dus alleen als het echt niet anders kan, met dit soort kameras kan dit bijna altijd wel, en daarom gewoon niet toegestaan. Handhaving is net als bij een heleboel andere dingen in Nederland gewoon een zootje, de politie ziet dat niet als prioriteit, zoals zo veel dingen die gewoon blijven liggen, oorzaken zijn veelvuldig en hebben vaak een politiek karakter. Prima is natuurlijk als het met de buren in overleg gebeurt, dat heeft altijd de voorkeur, daar ben ik het met je eens. Ik vind wel dat bepaalde infos gewoon op de site moeten staan, want als je bestelt en je komt er pas achteraf achter dat het niet aan je eigen of wettelijke voorwaarden voldoet heb je onnodig werk. Gewoon vooraf kenbaar maken. Maar dat zie ik bij veel chinees spul, helaas zijn deze ook echt gevaarlijk en hebben in het verleden tot schades en letsel gevoerd. Er is gewoon te weinig controle op dit soort spul. Kortsluiting is een van de grootse oorzaken van huis en bedrijfsbranden. dat moet je eigenlijk gewoon niet willen, de schade en leed is een veelvoud van de besparing die je denkt te behalen. maar dat moet iedereen zelf beoordelen, ik als deskundige zou ik het gewoon niet doen.


    Dat snap ik. Vooral in jouw situatie wil je geen risico lopen op zee.
  4. Avatar
    Dit is wel idioot goedkoop. 3 megapixel camera's, dus niet echt een goede resolutie, maar ook niet heel dramatisch slecht. Voor dit geld heel netjes. De nachtzicht met infrarood zal wel heel dramatisch zijn (is een aanname/verwachting van mij), dus verwacht daar weinig bruikbare kwaliteit van - helemaal met H265+ compressie - maar nogmaals, voor dit geld heel netjes.

    Als je geen 500+ euro kunt besteden dan heb je met deze camera set tenminste iets wat wel wat op neemt i.t.t. dat je dummy plastic nep camera's ophangt. Probeer wel ze van een netwerkkabel te voorzien en niet met wi-fi te werken: is te makkelijk te storen.

    play.google.com/sto…aws zelfs bij hun app vrijwel positieve reviews (aangepast)
  5. Avatar
    Jaapieopzee11/05/2022 06:57

    Even een opmerking, een dergelijke opstelling is in Nederland niet …Even een opmerking, een dergelijke opstelling is in Nederland niet toegestaan, beeld mag geen (delen) van de openbare weg laten zien, zelfs niet met een sticker, is wettelijk geregeld. De meeste videodeurbellen zijn ook vaak verkeerd ingesteld. Dit is al helemaal een probleem als beelden worden opgenomen, dit is strafbaar.


    Een beetje nuance hier in is goed. Je mag wel de openbare weg filmen als het doel is om jouw eigendom te filmen. Bijvoorbeeld als jouw auto voor jouw huis geparkeerd staat en de parkeerplaats is openbaar.

    Van de website Autoriteit persoonsgegevens:

    "Soms kan het echt niet anders dan dat u een stukje van de openbare weg filmt. Bijvoorbeeld omdat uw voordeur direct grenst aan de openbare weg. In dat geval moet u ervoor zorgen dat u de privacy van voorbijgangers zo min mogelijk schendt."

    Tevens hebben zij een heel stappenplan voor wat te doen als jij denkt dat iemand in overtreding is. Voordat zij in actie komen ben je een heel stuk verder.
    De politie doet er in ieder geval niets aan en verwijst eventueel door naar de autoriteit persoonsgegevens.
    De politie maakt soms zelfs heel graag gebruik van de camerabeelden. Je kan je daarvoor eventueel ook aanmelden bij Camera in beeld.

    Mijn ervaring is dat als je de buren op de hoogte stelt zij het geen probleem vinden. Ik heb na het installeren de buren laten zien wat ik film. Één buurman vroeg of ik mijn camera niet wat kon bijdraaien zodat ik zijn tuin ook kon meepakken .
  6. Avatar
    Duidelijk ook niet voor de Europa markt bedoeld, ik mis de informatie van CE, en een aanduiding in “tot 65ft” is ook vreemd, we gebruiken hier de meter als afstandsmaat, is overigens ook verplicht. Ook belangrijke beveiligingsinformatie van het WiFi signaal word niet genoemd, idem de beveiliging van de app, als je dus wilt dat iedereen mee kan kijken zou ik dit gewoon kopen, wil je het voor beveiliging, daar is dit eigenlijk voor bedoeld, heb ik mijn twijfels, en dan heb ik me nog erg vriendelijk uitgedrukt. Mn de overheid van China heeft hier in ieder geval toegang toe, zelfs de Nederlandse overheid heeft nu problemen met hun pas gekochte camera’s, en die zijn van een hele andere prijsklasse. Alleen al de aangeboden technische informatie, of beter het gemis van de echt belangrijke info, spreekt boekdelen, bv geen inzage van de tech. Specs handleiding ed. Voor mij een dikke min.
  7. Avatar
    Ik ben geen expert maar 140 incl 1TB schijf, dit kan toch nooit wat zijn..?
  8. Avatar
    iemand ervaring hiermee?
  9. Avatar
    Zelf besteld of wat? Is dit iets? :')
  10. Avatar
    De reviews zijn zover goed, Denk dat ik zelf eentje neem met de 10" scherm.. (aangepast)
  11. Avatar
    alex.b10/05/2022 13:49

    De reviews zijn zover goed, wil zou ik zelf eentje nemen met de 10" …De reviews zijn zover goed, wil zou ik zelf eentje nemen met de 10" scherm..


    Is dit dezelfde?
    amazon.com/Exp…h=1
  12. Avatar
    Ik heb de reviews een beetje gelezen en het schijnt dat je gratis een extra camera krijgt opgestuurd als je 5 sterren geeft. LoL..
  13. Avatar
    alex.b10/05/2022 14:43

    Die is stuk duurder. maar wel veel reviews.Het is deze …Die is stuk duurder. maar wel veel reviews.Het is deze https://www.gshopper.com/nl/product/detail/3000021554Nachtzicht: [Afbeelding]


    Valt niet tegen, maar t gaat vooral om bewegend beeld met verdwijnende benen e.d.
  14. Avatar
    alex.b10/05/2022 13:49

    De reviews zijn zover goed, Denk dat ik zelf eentje neem met de 10" …De reviews zijn zover goed, Denk dat ik zelf eentje neem met de 10" scherm..


    Ik weet niet hoeveel duurder die is, maar ik heb al meerdere verschillende systemen aangesloten. Ik adviseer altijd om een goedkoop (oud) beeldscherm bij de plaatselijke kringloop te halen voor een tientje.
  15. Avatar
    flyingdm10/05/2022 18:15

    Ik weet niet hoeveel duurder die is, maar ik heb al meerdere verschillende …Ik weet niet hoeveel duurder die is, maar ik heb al meerdere verschillende systemen aangesloten. Ik adviseer altijd om een goedkoop (oud) beeldscherm bij de plaatselijke kringloop te halen voor een tientje.


    Dit is veel compacter en kan aan de muur en heeft bediening op de recorder etc.. Even naast elkaar vergelijken. Is denk ik 30 euro verschil (met 1 TB). Dus voor je zelf uitmaken wat belangrijk is.
  16. Avatar
    alex.b10/05/2022 14:43

    Die is stuk duurder. maar wel veel reviews.Het is deze …Die is stuk duurder. maar wel veel reviews.Het is deze https://www.gshopper.com/nl/product/detail/3000021554Nachtzicht: [Afbeelding]


    Even een opmerking, een dergelijke opstelling is in Nederland niet toegestaan, beeld mag geen (delen) van de openbare weg laten zien, zelfs niet met een sticker, is wettelijk geregeld. De meeste videodeurbellen zijn ook vaak verkeerd ingesteld. Dit is al helemaal een probleem als beelden worden opgenomen, dit is strafbaar.
  17. Avatar
    Jaapieopzee11/05/2022 07:26

    Duidelijk ook niet voor de Europa markt bedoeld, ik mis de informatie van …Duidelijk ook niet voor de Europa markt bedoeld, ik mis de informatie van CE, en een aanduiding in “tot 65ft” is ook vreemd, we gebruiken hier de meter als afstandsmaat, is overigens ook verplicht. Ook belangrijke beveiligingsinformatie van het WiFi signaal word niet genoemd, idem de beveiliging van de app, als je dus wilt dat iedereen mee kan kijken zou ik dit gewoon kopen, wil je het voor beveiliging, daar is dit eigenlijk voor bedoeld, heb ik mijn twijfels, en dan heb ik me nog erg vriendelijk uitgedrukt. Mn de overheid van China heeft hier in ieder geval toegang toe, zelfs de Nederlandse overheid heeft nu problemen met hun pas gekochte camera’s, en die zijn van een hele andere prijsklasse. Alleen al de aangeboden technische informatie, of beter het gemis van de echt belangrijke info, spreekt boekdelen, bv geen inzage van de tech. Specs handleiding ed. Voor mij een dikke min.


    Goed punt.
    Je kan het systeem ook offline gebruiken, weet je zeker dat niemand meekijkt.
  18. Avatar
    flyingdm11/05/2022 07:36

    Goed punt.Je kan het systeem ook offline gebruiken, weet je zeker dat …Goed punt.Je kan het systeem ook offline gebruiken, weet je zeker dat niemand meekijkt.


    Zijn verhaal staat vol met aannames en fouten.. “tot 65ft staat gewoon ook 30 meter bij etc. Wifi is afhankelijk wat je op je eigen wireless router hebt ingesteld. Systeem is gewoon WPA2 wat nu standard is. CE zijn de voedingen., Yep is een chinees bedrijf dat op Chinees website zit dus wereldwijde gefocused. Specs zijn op de fabrikant website vinden of te vragen
    Chinese cloud server alleen nodig als je remote will kijken. En denk je dat Chinese overheid je tuintje nou zo interessant vind?
    Speelt alleen voor tech bedrijven en overheid maar die kopen niet zulke systemen,,

    En inderdaad filmen van openbare straat is geen probleem. Politie kwam zelfs bij mij om video op te vragen. Zij hadden geen probleem mee. Je mag ook filmen met je telefoon op de openbare weg was hun reactie. Maar als je buurman grond erbij meepakt dan even overleg. Ook livestreamen wordt niet gewaardeerd. (aangepast)
  19. Avatar
    flyingdm11/05/2022 07:27

    Een beetje nuance hier in is goed. Je mag wel de openbare weg filmen als …Een beetje nuance hier in is goed. Je mag wel de openbare weg filmen als het doel is om jouw eigendom te filmen. Bijvoorbeeld als jouw auto voor jouw huis geparkeerd staat en de parkeerplaats is openbaar.Van de website Autoriteit persoonsgegevens:"Soms kan het echt niet anders dan dat u een stukje van de openbare weg filmt. Bijvoorbeeld omdat uw voordeur direct grenst aan de openbare weg. In dat geval moet u ervoor zorgen dat u de privacy van voorbijgangers zo min mogelijk schendt."Tevens hebben zij een heel stappenplan voor wat te doen als jij denkt dat iemand in overtreding is. Voordat zij in actie komen ben je een heel stuk verder.De politie doet er in ieder geval niets aan en verwijst eventueel door naar de autoriteit persoonsgegevens.De politie maakt soms zelfs heel graag gebruik van de camerabeelden. Je kan je daarvoor eventueel ook aanmelden bij Camera in beeld.Mijn ervaring is dat als je de buren op de hoogte stelt zij het geen probleem vinden. Ik heb na het installeren de buren laten zien wat ik film. Één buurman vroeg of ik mijn camera niet wat kon bijdraaien zodat ik zijn tuin ook kon meepakken .


    Juist, maar dat geld dus alleen als het echt niet anders kan, met dit soort kameras kan dit bijna altijd wel, en daarom gewoon niet toegestaan. Handhaving is net als bij een heleboel andere dingen in Nederland gewoon een zootje, de politie ziet dat niet als prioriteit, zoals zo veel dingen die gewoon blijven liggen, oorzaken zijn veelvuldig en hebben vaak een politiek karakter. Prima is natuurlijk als het met de buren in overleg gebeurt, dat heeft altijd de voorkeur, daar ben ik het met je eens. Ik vind wel dat bepaalde infos gewoon op de site moeten staan, want als je bestelt en je komt er pas achteraf achter dat het niet aan je eigen of wettelijke voorwaarden voldoet heb je onnodig werk. Gewoon vooraf kenbaar maken. Maar dat zie ik bij veel chinees spul, helaas zijn deze ook echt gevaarlijk en hebben in het verleden tot schades en letsel gevoerd. Er is gewoon te weinig controle op dit soort spul. Kortsluiting is een van de grootse oorzaken van huis en bedrijfsbranden. dat moet je eigenlijk gewoon niet willen, de schade en leed is een veelvoud van de besparing die je denkt te behalen. maar dat moet iedereen zelf beoordelen, ik als deskundige zou ik het gewoon niet doen.
  20. Avatar
    Jaapieopzee11/05/2022 06:57

    Even een opmerking, een dergelijke opstelling is in Nederland niet …Even een opmerking, een dergelijke opstelling is in Nederland niet toegestaan, beeld mag geen (delen) van de openbare weg laten zien, zelfs niet met een sticker, is wettelijk geregeld. De meeste videodeurbellen zijn ook vaak verkeerd ingesteld. Dit is al helemaal een probleem als beelden worden opgenomen, dit is strafbaar.


    Je hebt gelijk.. maar..
    Vandaar dat als er wat is gebeurd de politie graag de beelden van iedereen wil hebben dat blijft dan wel weer raar.
Avatar