Deze aanbieding is helaas niet meer beschikbaar
HP Pavilion 15 i7 gaming laptop 1660Ti
77° Verlopen

HP Pavilion 15 i7 gaming laptop 1660Ti

€1.199€1.499-20% Gratis GratisAmazon.de Aanbiedingen
19
77° Verlopen
HP Pavilion 15 i7 gaming laptop 1660Ti
jan 5eVerzending uit Duitsland

Deze aanbieding is verlopen. Hier zijn wat interessante opties voor je:

Zag deze flash sale toevallig bij onze duitse collega's.
Community Updates
Beste reacties
Let op! Keyboard heeft een QWERTZ-layout.
Unique_Beko05/01/2020 03:55

ah oke dan heb ik de 1050ti overschat. Maar toch zou ik geen 1660ti max q …ah oke dan heb ik de 1050ti overschat. Maar toch zou ik geen 1660ti max q adviseren. Gewoon de normale doen


Hou aub je mond en laat mensen die er wel iets vanaf weten reageren ipv interessant te doen.
19 Reacties
Veel problemen gehad met deze laptop, maar dan i7 8750h & 1050ti versie. Blue screens wanneer ik vliegtuigmodus aan zet en live kernel event (gpu) problemen daardoor moest er een nieuwe moederbord in.
Dit zou wel weer quertz layout zijn. Duitsland he
Let op! Keyboard heeft een QWERTZ-layout.
Leuke specs, maar toevallig kwam ik na wat doorklikken op bijna dezelfde specs uit voor 949 euro: tinyurl.com/vj9…4ro het verschil is vooral intel vs amd en 144 hz naar 120 hz, maar 250 euro is ook niet niks terwijl de CPUs redelijk gelijk zijn.
Max q variant van de 1660ti is slechter dan de normale 1660ti dus ik zou voor de normale gaan. Ook zijn die hp laptops niet zo goed omdat ze snel heel warm worden en bsod krijgen. Cooling is gewoon slecht.
Aangepast door: "Unique_Beko" jan 5e
Unique_Beko05/01/2020 02:55

Max q variant van de 1660ti is slechter dan de normale 1660ti dus ik zou …Max q variant van de 1660ti is slechter dan de normale 1660ti dus ik zou voor de normale gaan en anders voor een 1050ti gaan. Ook zijn die hp laptops niet zo goed omdat ze snel heel warm worden en bsod krijgen. Cooling is gewoon slecht.


1660ti is 10/15% sneller dan de 1660ti max Q. De 1660ti max Q is wel 75% sneller dan de 1050ti. Zie gpu.userbenchmark.com/
Wrekkisch05/01/2020 03:30

1660ti is 10/15% sneller dan de 1660ti max Q. De 1660ti max Q is wel 75% …1660ti is 10/15% sneller dan de 1660ti max Q. De 1660ti max Q is wel 75% sneller dan de 1050ti. Zie https://gpu.userbenchmark.com/



ah oke dan heb ik de 1050ti overschat. Maar toch zou ik geen 1660ti max q adviseren. Gewoon de normale doen
Unique_Beko05/01/2020 03:55

ah oke dan heb ik de 1050ti overschat. Maar toch zou ik geen 1660ti max q …ah oke dan heb ik de 1050ti overschat. Maar toch zou ik geen 1660ti max q adviseren. Gewoon de normale doen


Hou aub je mond en laat mensen die er wel iets vanaf weten reageren ipv interessant te doen.
Voor 1200 heb je ong dezelfde van lenovo. Mooi design. Wel 60hz. https://tweakers.net/pricewatch/1372718/lenovo-legion-y540-15irh-(81sx0080mh).html
peertux_Peer05/01/2020 06:29

Hou aub je mond en laat mensen die er wel iets vanaf weten reageren ipv …Hou aub je mond en laat mensen die er wel iets vanaf weten reageren ipv interessant te doen.


Mag wel wat vriendelijker, zo te zien heb je zelf ook niks fatsoenlijks te melden

On topic. Geen slechte deal maar heb persoonlijk slechte ervaringen met HP.
Succath05/01/2020 09:38

Mag wel wat vriendelijker, zo te zien heb je zelf ook niks fatsoenlijks te …Mag wel wat vriendelijker, zo te zien heb je zelf ook niks fatsoenlijks te meldenOn topic. Geen slechte deal maar heb persoonlijk slechte ervaringen met HP.


Inderdaad, ik heb niks inhoudelijks te melden betreffende de aanbiedingen dat pretendeer ik ook niet. Maar ik geef geen adviezen zonder dat ik weet waar ik het over heb waardoor mensen misschien verkeerde keuzes maken en een ti1050 aanschaffen die een stuk minder presteert. Vandaar mijn niet zo vriendelijke reply.
Avatar
Verwijderd22736
Ik volg de GPU-wereld niet meer zo de afgelopen 2 jaar, maar wetende dat ten tijde dat de, nu 3 jaar oude, GTX 1050 Ti uitkwam deze al een aanzienlijk lagere peformance had dan de GTX 1060 (zo was de de GTX 1060 Nvidia's instapkaart voor Virtual Reality) hoef je geen raketwetenschapper te zijn om te bedenken dat dit met de nieuwere generatie 1660 zeker het geval zal zijn.

Ik ben derhalve eens dat Unique_beko slecht geïnformeerd lijkt te zijn omtrent dit topic.
peertux_Peer05/01/2020 06:29

Hou aub je mond en laat mensen die er wel iets vanaf weten reageren ipv …Hou aub je mond en laat mensen die er wel iets vanaf weten reageren ipv interessant te doen.


Ik snap dat het irritant is als er misleidende informatie wordt geplaatst. Ik zou het alleen wat meer opbouwend hebben verwoord met tips voor hoe het anders kan. #liefzijn
Aangepast door: "Wrekkisch" jan 5e
Die "max Q" kaarten zijn iets lager geklokt. Maar dat heeft bij laptops ook zijn voordelen. De thermal throttling is afgestemd speciaal voor de doelgroep laptops. Zo kan de koeler van een compacter formaat zijn, en in de laptop dus kleiner en lichter.

Tevens verbruikt de "max Q" versie minder stroom, waardoor die nog geschikt is om misschien een uur op accu te kunnen gamen. Met de reguliere kaart zou je een hele zware accu nodig hebben.

Kortom voor laptops zijn die "max Q" kaarten wel een goede uitkomst. Het maakt een slanke laptop mogelijk. En dan wil ik wel 15% van de performance voor inleveren.

Mocht je elke dag uren gamen, dan raad ik toch zeker een desktop aan. Om constant maximale prestaties uit een laptop gpu te persen, heeft op den duur wel zijn tol op de levensduur van de laptop.
Unique_Beko05/01/2020 03:55

ah oke dan heb ik de 1050ti overschat. Maar toch zou ik geen 1660ti max q …ah oke dan heb ik de 1050ti overschat. Maar toch zou ik geen 1660ti max q adviseren. Gewoon de normale doen


Op gpu.userbenchmark.com/com…are kun je allerlei hardware vergelijken. Verder is het handig om op pc-builds.com/ de GPU en CPU te vergelijken om te kijken of de hardware goed op elkaar is afgestemd voor gamen. Oh en tweakers.net/ is altijd handig, reviews en bij 'pricewatch' laptops zoeken en filteren op bepaalde hardware voor een bepaalde prijs.
christiaangombert05/01/2020 11:45

Om constant maximale prestaties uit een laptop gpu te persen, heeft op den …Om constant maximale prestaties uit een laptop gpu te persen, heeft op den duur wel zijn tol op de levensduur van de laptop.


wat een onzin.
Doggy05/01/2020 15:59

wat een onzin.


Wat een waardevolle reactie.
Unique_Beko05/01/2020 02:55

Max q variant van de 1660ti is slechter dan de normale 1660ti dus ik zou …Max q variant van de 1660ti is slechter dan de normale 1660ti dus ik zou voor de normale gaan. Ook zijn die hp laptops niet zo goed omdat ze snel heel warm worden en bsod krijgen. Cooling is gewoon slecht.


hier ook mega veel ervaring mee worden altijd zeer warm tot random afsluiten aan toe. nu een rog strix en alles opgelost
christiaangombert05/01/2020 18:27

Wat een waardevolle reactie.


Waarom zou de levensduur verkort worden als je regelmatig 100% belasting geeft op je gpu? Daar zijn ze voor gemaakt. Zolang ze niet oververhit raken (dus goede koeling hebben) is er niets aan de hand, en geen reden om te geloven dat de levensduur vermindert
Plaats reactie
Avatar
@
    Tekst