Deze aanbieding is helaas niet meer beschikbaar
Intel Core i9-9900K
225° Verlopen

Intel Core i9-9900K

€479€514-7%Alternate Aanbiedingen
17
225° Verlopen
Intel Core i9-9900K
jun 22e 2020

Deze aanbieding is verlopen. Hier zijn wat interessante opties voor je:

Voor de intel liefhebbers is dit een mooie prijs. (ja ik weet AMD is voor vele voordeliger)

Overige prijzen bijv bij megekko 515 euro

Overigens leuk te combineren met de ASUS cachback actie:
nl.pepper.com/aan…199
(ookal is het krijgen van de cachback een drama)
Door de cashback is een moederboard +- 100 euro
Community Updates
Beste reacties
Liever een 10700k voor €400.
Kaya22/06/2020 15:55

Ligt eraan, voor de algemene gebruiker is de 3900X inderdaad een betere …Ligt eraan, voor de algemene gebruiker is de 3900X inderdaad een betere koop... en voor mensen die videobewerken etc ook... een fanatieke gamer heeft wel meer aan untel omdat intel hogere frame rates haalt... let wel op dan moet je vindt ik minimaal beschikken over een RTX 2080TI en een high refreshrate monitor... maar amd is voor de meeste mensen wel een betere deal


Vind ik met dt, gvd wat kudt.
[Insert AMD fanboi rant here]
IF_THEN_ELSE_BEGIN_END22/06/2020 16:12

Vind ik met dt, gvd wat kudt.


Alsof jij nooit fouten maakt... Je kan ook gewoon iets inhoudelijks plaatsen inplaats van mensen afzeiken...
17 Reacties
Liever een 10700k voor €400.
[Insert AMD fanboi rant here]
3900x is veel sneller en beter dan deze troep :P grappie jullie moeten zelf weten wat je koopt :P
Sollie55522/06/2020 15:42

3900x is veel sneller en beter dan deze troep :P grappie jullie moeten …3900x is veel sneller en beter dan deze troep :P grappie jullie moeten zelf weten wat je koopt :P


Ligt eraan, voor de algemene gebruiker is de 3900X inderdaad een betere koop... en voor mensen die videobewerken etc ook... een fanatieke gamer heeft wel meer aan untel omdat intel hogere frame rates haalt... let wel op dan moet je vindt ik minimaal beschikken over een RTX 2080TI en een high refreshrate monitor... maar amd is voor de meeste mensen wel een betere deal
Kaya22/06/2020 15:55

Ligt eraan, voor de algemene gebruiker is de 3900X inderdaad een betere …Ligt eraan, voor de algemene gebruiker is de 3900X inderdaad een betere koop... en voor mensen die videobewerken etc ook... een fanatieke gamer heeft wel meer aan untel omdat intel hogere frame rates haalt... let wel op dan moet je vindt ik minimaal beschikken over een RTX 2080TI en een high refreshrate monitor... maar amd is voor de meeste mensen wel een betere deal


Vind ik met dt, gvd wat kudt.
jeroen.vanrooij22/06/2020 14:49

Liever een 10700k voor €400.


Dan kan je nog beter de 10600K pakken voor €281. Met gaming kom je dan op 99% uit van de 10900k.
Als je 8 cores wil kan je beter een 3700x voor €289 nemen.
IF_THEN_ELSE_BEGIN_END22/06/2020 16:12

Vind ik met dt, gvd wat kudt.


Alsof jij nooit fouten maakt... Je kan ook gewoon iets inhoudelijks plaatsen inplaats van mensen afzeiken...
Kaya22/06/2020 18:06

Alsof jij nooit fouten maakt... Je kan ook gewoon iets inhoudelijks …Alsof jij nooit fouten maakt... Je kan ook gewoon iets inhoudelijks plaatsen inplaats van mensen afzeiken...


Waarom moet je een 2080ti hebben volgens jou ? Ik heb een 9900k met een 1080 en speel op 1080. Ik poep meer dan genoeg framerates uit voor mn competitieve spellen. Voor cs go en apex heb je geen 2080ti nodig vindtdtdt ik.
Jel_Pronir23/06/2020 09:14

Waarom moet je een 2080ti hebben volgens jou ? Ik heb een 9900k met een …Waarom moet je een 2080ti hebben volgens jou ? Ik heb een 9900k met een 1080 en speel op 1080. Ik poep meer dan genoeg framerates uit voor mn competitieve spellen. Voor cs go en apex heb je geen 2080ti nodig vindtdtdt ik.


Als je 1080 hebt, heb je vaak gpu bottleneck en is amd ryzen net zo snel als intel... Dus als jij amd zou hebben zou je waarschijnlijk geen verschil merken

Waardoor amd een beter koop is omdat je meer cores krijgt voor minder geld dan intel....
Pas als je de gpu bottleneck verwijdert, dus een rtx 2080TI hebt en op 1080p 240hz speelt (1440p of hoger krijg je al snel gpu bottleneck) dan vind ik het waard om voor intel te gaan...

Dus over het algemeen is amd ryzen voor de gemiddelde gebruiker een betere deal en is intel beter voor echt fanatieke gamers...
Heb ik even mazzel dat ik 1080p 240 hz speel. Ik vind 400 fps gemiddeld op cs echt meer dan zat. Nu is cs een loterij dus het maakt in die zin niet uit maar je argument voor de 2080ti is echt onzin. Scheelt misschien vier frames want cs is niet zwaar. Dus cpu wordt ook niet gebottlenecked door een 1080. 2080ti....over onzinnige investeringen gesproken zeg
Jel_Pronir23/06/2020 17:52

Heb ik even mazzel dat ik 1080p 240 hz speel. Ik vind 400 fps gemiddeld …Heb ik even mazzel dat ik 1080p 240 hz speel. Ik vind 400 fps gemiddeld op cs echt meer dan zat. Nu is cs een loterij dus het maakt in die zin niet uit maar je argument voor de 2080ti is echt onzin. Scheelt misschien vier frames want cs is niet zwaar. Dus cpu wordt ook niet gebottlenecked door een 1080. 2080ti....over onzinnige investeringen gesproken zeg


Als je begint over onzinnige investeringen, als je 240hz haalt en met i9 9900k 400fps dan is dat voor je 240hz dus meer dan voldoende... Dus volgens jouw theorie is je i9 9900k ook een onzinnige investering want csgo draait bijna hetzelfe op een i5 +/- een paar procent... Dus ja...

De meeste mensen en tech youtubers (zoals tech deals, hardware unboxed) hebben dezelfde mening maar ja... Jij je eigen mening en ik mijn eigen mening
Ja, want een kaart van 1200 euro is natuurlijk hetzelfde als een processor van 500. Ik weet zeker dat mijn processor langer nuttig blijft dan de gpu. Een processor van 5 generaties terug is voor gaming voldoende, een gpu niet. Is geen mening is gewoon een feit. Een 2080 ti is een horseshit kaart voor enthousiastelingen en een 9900k was een cpu voor mensen (zoals ik) die aan videobewerking etc doenn en de betaalbare optie was vóór amd met de 3000 serie op de proppen komt.

Jouw punt is met een 9900k moet een 2080ti wat een belachelijk iets is om te zeggen. Dat is gewoon niet waar en kan je dus ook niet vinden. Maar goed net wat je zegt, dit is jouw mening, welke onzin is maar je ben waarschijnlijk overtuigd van jezelf. Ik hoop in ieder geval dat ze jouw reactie niet lezen. Wat een onzin.
Jel_Pronir23/06/2020 22:34

Ja, want een kaart van 1200 euro is natuurlijk hetzelfde als een processor …Ja, want een kaart van 1200 euro is natuurlijk hetzelfde als een processor van 500. Ik weet zeker dat mijn processor langer nuttig blijft dan de gpu. Een processor van 5 generaties terug is voor gaming voldoende, een gpu niet. Is geen mening is gewoon een feit. Een 2080 ti is een horseshit kaart voor enthousiastelingen en een 9900k was een cpu voor mensen (zoals ik) die aan videobewerking etc doenn en de betaalbare optie was vóór amd met de 3000 serie op de proppen komt. Jouw punt is met een 9900k moet een 2080ti wat een belachelijk iets is om te zeggen. Dat is gewoon niet waar en kan je dus ook niet vinden. Maar goed net wat je zegt, dit is jouw mening, welke onzin is maar je ben waarschijnlijk overtuigd van jezelf. Ik hoop in ieder geval dat ze jouw reactie niet lezen. Wat een onzin.


Mijn "onzin" wordt wel ondersteund door meerdere mensen...

Ik snap ik had het misachien anders moeten verwoorden en het geen moeten noemen... Maar ik vind dat als je een i9 9900k hebt en je er alles uit wil halen je wel beter af bent met een rtx2080ti of binnenkort de rtx3000 serie... Het is inderdaad geen vereiste maar ik raad het wel ten zeerste aan....

Maar dat is juist het mooie van custom pc's, iedereen kan bepalen wat diegene wil en wat diegene nodig heeft.... En iedereen kan bepalen wat hij/zij een goeie combi vindt... Zo iedereen een eigen mening...

Maar laten we elkaars meningen dan geen onzin noemen want iedereen heeft zo dus eigen benodigheden en ideeën....
Kaya23/06/2020 22:46

Mijn "onzin" wordt wel ondersteund door meerdere mensen... Ik snap ik had …Mijn "onzin" wordt wel ondersteund door meerdere mensen... Ik snap ik had het misachien anders moeten verwoorden en het geen moeten noemen... Maar ik vind dat als je een i9 9900k hebt en je er alles uit wil halen je wel beter af bent met een rtx2080ti of binnenkort de rtx3000 serie... Het is inderdaad geen vereiste maar ik raad het wel ten zeerste aan.... Maar dat is juist het mooie van custom pc's, iedereen kan bepalen wat diegene wil en wat diegene nodig heeft.... En iedereen kan bepalen wat hij/zij een goeie combi vindt... Zo iedereen een eigen mening... Maar laten we elkaars meningen dan geen onzin noemen want iedereen heeft zo dus eigen benodigheden en ideeën....


Waar je wel rekening mee moet houden is dat de 2080ti van nu zomaar de 3070 kan zijn en dan ook het voordeel kan hebben. Want de meeste upgrade n hun CPU niet zovaak als hun gpu.
R041623/06/2020 23:20

Waar je wel rekening mee moet houden is dat de 2080ti van nu zomaar de …Waar je wel rekening mee moet houden is dat de 2080ti van nu zomaar de 3070 kan zijn en dan ook het voordeel kan hebben. Want de meeste upgrade n hun CPU niet zovaak als hun gpu.


Dat is ook zeker een goed punt ja.
Kaya22/06/2020 18:06

Alsof jij nooit fouten maakt... Je kan ook gewoon iets inhoudelijks …Alsof jij nooit fouten maakt... Je kan ook gewoon iets inhoudelijks plaatsen inplaats van mensen afzeiken...


Did was inhaudeluk
Plaats reactie
Avatar
@
    Tekst