LG OLED 65B7D TV Bij Saturn.de
495°Verlopen

LG OLED 65B7D TV Bij Saturn.de

19
nov 21e 2017
Super aanbieding in Duitsland! Je kan hem online bestellen, laten afleveren in de winkel en hem ophalen in Duitsland. Zo weet je dat je niet voor Jan met de korte achternaam naar Duitsland rijdt.


Je krijgt ook zo’n 55 euro korting door via de cashbacklink te bestellen. shoop.de/cas…rn/
succes! Laagste prijs in Duitsland is ongeveer 2900 euro.

Specs: Diagonale: 65"/165cm • Auflösung: 3840x2160 • Panel: OLED • HDR: ja, Dolby Vision, HDR10, HLG • 3D: nein • Tuner: 2x DVB-T/-T2/-C/-S/-S2 HEVC (H.265) • Video-Anschlüsse: 4x HDMI, Komponenten (YPbPr) • Audio-Anschlüsse: Digital Audio Out (1x optisch), 1x Kopfhörer (3.5mm) • Weitere Anschlüsse: 1x USB 3.0, 2x USB 2.0, LAN, 1x CI+ 1.3 • Wireless: WLAN, WiDi • Betriebssystem: Web OS 3.5 • Audio-Decoder: Dolby Atmos • Audio-Gesamtleistung: 40W • Besonderheiten: Webbrowser, Webservices, HbbTV, DLNA-Client, USB-Recorder, Sprachsteuerung, Ultra HD Premium • Energieeffizienzklasse: A • Jahresverbrauch: 214kWh • Leistungsaufnahme: 154W (typisch), 0.3W (Standby) • Abmessungen mit Standfuß: 145.1x88.2x22.5cm • Abmessungen ohne Standfuß: 145.1x83.1x4.9cm • Gewicht mit Standfuß: 26.40kg • Gewicht ohne Standfuß: 23.10kg • VESA: 300x200
Community Updates
Saturn Aanbiedingen

Groepen

Beste reacties
Qled is niks meer dan een marketing term, althans, wat Samsung verkoopt als qled. Absoluut het geld niet waard.
19 Reacties
OLED tv's gaan in de loop van de tijd qua helderheid achteruit, waarbij je op een gegeven moment je gordijnen moet sluiten om tv te kunnen kijken. Ik zou eerder voor een QLED gaan of een stapje terug naar een UltraHD (4k) dan een OLED.
Aangepast door: "Alsabor" nov 22e 2017
Nee dat is dus echt niet zo OLED werkt prima ook na meerdere jaren wanneer de helderheid achteruit gaat ben je wel zoveel jaar verder dat je dan wel weer toe bent aan een nieuwe tv.
QLED is totaal andere techniek niet beter niet slechter gewoon anders.
Wat een onzin. De LG OLED panels hebben een aparte witte subpixel om juist de helderheid te garanderen. En je gaat sowieso niet met volle helderheid zitten kijken toch? Anders kun je inderdaad beter een zonnen bank aan de muur hangen i.p.v. een tv.
Achterhaalde informatie. Inmiddels heeft Lg de levensduur van hun panelen behoorlijk verlengt en treedt afname in helderheid maar heel langzaam op.
Vindt je helderheid het belangrijkste kies dan voor qled
Wil je een tv met een hoger contrast en mega snelle reactiesnelheid snelheid kies dan voor oled.
Naar mijn mening begint qled pas net uit de kinderschoenen te komen en loopt oled door de betere zwartwaarden nog voor op qled.
Aangepast door: "ronneke" nov 22e 2017
Qled is niks meer dan een marketing term, althans, wat Samsung verkoopt als qled. Absoluut het geld niet waard.
ronnekenov 22e 2017

Achterhaalde informatie. Inmiddels heeft Lg de levensduur van hun panelen …Achterhaalde informatie. Inmiddels heeft Lg de levensduur van hun panelen behoorlijk verlengt en treedt afname in helderheid maar heel langzaam op.Vindt je helderheid het belangrijkste kies dan voor qledWil je een tv met een hoger contrast en mega snelle reactiesnelheid snelheid kies dan voor oled.Naar mijn mening begint qled pas net uit de kinderschoenen te komen en loopt oled door de betere zwartwaarden nog voor op qled.


qLED is gewoon een lcd tv niks meer niks minder, samsung gebruikt het alleen als marketing om consument te misleiden. KS serie van samsung van 2016 is hetzelfde als de qLED serie van dit jaar.Gewoon dezelfde techniek.

Echte QLED tv's komen pas jaren later, zijn opvolger van OLED.

Eenmaal OLED dan wil je echt geen lcd tv, kleuren spatten ervan af.helderheid is prima in orde voor de huiskamer.
Alsabornov 22e 2017

OLED tv's gaan in de loop van de tijd qua helderheid achteruit, waarbij je …OLED tv's gaan in de loop van de tijd qua helderheid achteruit, waarbij je op een gegeven moment je gordijnen moet sluiten om tv te kunnen kijken. Ik zou eerder voor een QLED gaan of een stapje terug naar een UltraHD (4k) dan een OLED.


Volgens mij heb je nooit een oled tv gehad en weet je het niet waar je het over hebt.. QLED zegt die..

Ik heb een lg 55oledc7v met 1.000cd/m². Zodra de televisie aan staat hoef ik geen verlichting in de kamer meer aan te zetten, zo fel is het. Daarbij is energy saving mode aan, waarbij de helderheid wordt aangepast op je omgevingslicht.

Overdag meer dan voldoende helderheid
Aangepast door: "Caglar_erol" nov 22e 2017
Vraag uit interesse: hoe is het om zoveel geld uit te geven aan een tv? Zelf vind ik 600 wel de max, dus vraag me af wat de overweging is in dit geval? Beste van het beste willen hebben?
Jonesdnov 22e 2017

Vraag uit interesse: hoe is het om zoveel geld uit te geven aan een tv? …Vraag uit interesse: hoe is het om zoveel geld uit te geven aan een tv? Zelf vind ik 600 wel de max, dus vraag me af wat de overweging is in dit geval? Beste van het beste willen hebben?



Het is idd veel geld, maar dan heb je ook wat. Dit is natuurlijk niet de beste van het beste. Wel een hele goedkope voor een 65"
Caglar_erol-1010623298349nov 22e 2017

Volgens mij heb je nooit een oled tv gehad en weet je het niet waar je het …Volgens mij heb je nooit een oled tv gehad en weet je het niet waar je het over hebt.. QLED zegt die.. Ik heb een lg 55oledc7v met 1.000cd/m². Zodra de televisie aan staat hoef ik geen verlichting in de kamer meer aan te zetten, zo fel is het. Daarbij is energy saving mode aan, waarbij de helderheid wordt aangepast op je omgevingslicht. Overdag meer dan voldoende helderheid


Same here!
Jonesdnov 22e 2017

Vraag uit interesse: hoe is het om zoveel geld uit te geven aan een tv? …Vraag uit interesse: hoe is het om zoveel geld uit te geven aan een tv? Zelf vind ik 600 wel de max, dus vraag me af wat de overweging is in dit geval? Beste van het beste willen hebben?



Laptop van 300 vs 600 vs 2000? Videokaart van 100 vs 500? Mobiele telefoon van 200 vs 800 vs 1300? Auto van 1000 vs 10.000 vs 100.000? Woning van 50k vs 150k vs 1.5 miljoen? Vakantie van 200 vs 2000 vs 20.000?

Iedereen hecht een andere waarde aan andere zaken, inkomen telt ook een rol. Iemand die het beste wil hebben en kan veroorloven wil deze kut tv niet hebben trouwens. Ik zou ook wel een laptop willen hebben met dual 1080m videokaart etc maar zo een ding kost 4000 euro dat heb ik er niet voor over, maar ik heb wel een Dell XPS 15 4K 16GB i7 etc van 2000 euro (via pepper prijsfout 1300 :D) maar dan zegt mijn buurman wellicht zo die is gek mijn laptop van 300 euro werkt ook goed. Maar dan heeft hij misschien een auto voor de deur die all in (ook afschrijvijng) 1300 per maand kost waar dat bij mijn (ook gewoon degelijke wagen) maar 300 is.

Wow heb ik serieus zo veel getypt om een domme vraag te beantwoorden.. haha
Aangepast door: "Goeiekoop" nov 22e 2017
Goeiekoopnov 22e 2017

Laptop van 300 vs 600 vs 2000? Videokaart van 100 vs 500? Mobiele telefoon …Laptop van 300 vs 600 vs 2000? Videokaart van 100 vs 500? Mobiele telefoon van 200 vs 800 vs 1300? Auto van 1000 vs 10.000 vs 100.000? Woning van 50k vs 150k vs 1.5 miljoen? Vakantie van 200 vs 2000 vs 20.000?Iedereen hecht een andere waarde aan andere zaken, inkomen telt ook een rol. Iemand die het beste wil hebben en kan veroorloven wil deze kut tv niet hebben trouwens. Ik zou ook wel een laptop willen hebben met dual 1080m videokaart etc maar zo een ding kost 4000 euro dat heb ik er niet voor over, maar ik heb wel een Dell XPS 15 4K 16GB i7 etc van 2000 euro (via pepper prijsfout 1300 :D) maar dan zegt mijn buurman wellicht zo die is gek mijn laptop van 300 euro werkt ook goed. Maar dan heeft hij misschien een auto voor de deur die all in (ook afschrijvijng) 1300 per maand kost waar dat bij mijn (ook gewoon degeleke wagen) maar 300 is. Wow heb ik serieus zo veel getypt om een domme vraag te beantwoorden.. haha


Ik vond je antwoord leuk tot je onaardig werd.
Jonesdnov 22e 2017

Ik vond je antwoord leuk tot je onaardig werd.

Ik ben onaardig, maar mijn antwoord is wel gewoon goed Ps. Er zit overigens gewoon keihard een merkbaar verschil in dit paneel en een paneel van 600 euro waarvan goed kan begrijpen dat men daar wel zo een meerprijs voor over heeft. (ookal koop ik zelf ook liever een TV van 400-1000 euro)
Aangepast door: "Goeiekoop" nov 22e 2017
Goede aanbieding!! Succes met inladen in je auto
Goeiekoopnov 22e 2017

Ik ben onaardig, maar mijn antwoord is wel gewoon goed Ps. Er zit …Ik ben onaardig, maar mijn antwoord is wel gewoon goed Ps. Er zit overigens gewoon keihard een merkbaar verschil in dit paneel en een paneel van 600 euro waarvan goed kan begrijpen dat men daar wel zo een meerprijs voor over heeft. (ookal koop ik zelf ook liever een TV van 400-1000 euro)


Haha, is ook zo.
RezaRezainov 22e 2017

Wat een onzin. De LG OLED panels hebben een aparte witte subpixel om juist …Wat een onzin. De LG OLED panels hebben een aparte witte subpixel om juist de helderheid te garanderen. En je gaat sowieso niet met volle helderheid zitten kijken toch? Anders kun je inderdaad beter een zonnen bank aan de muur hangen i.p.v. een tv.


Incorrect, LG gebruikt uitsluitend witte led's en heeft daarop filtertjes (die we kennen van LCD) geplaatst (patent uit de Kodak inboedel geloof ik). Hierdoor heb je het uitstekende contrast van OLED zonder de onevenredige degradatie in helderheid tussen de verschillende kleuren in de RGB led. Hierdoor blijven de kleuren mooi.
Aangepast door: "B.Butsers" nov 22e 2017
Goeiekoopnov 22e 2017

.... Wow heb ik serieus zo veel getypt om een domme vraag te ….... Wow heb ik serieus zo veel getypt om een domme vraag te beantwoorden.. haha



Goeiekoopnov 22e 2017

.... Wow heb ik serieus zo veel getypt om een domme vraag te ….... Wow heb ik serieus zo veel getypt om een domme vraag te beantwoorden.. haha


Zo dom is zijn vraag niet.

Een Woning is bijv niet na X jaar verouderd. Het is niet zo dat de woning ineens niet meer compatibel is met het stroomnet/waterleiding/gasnet. Het is ook niet zo dat je je beveiliging (sloten) niet kunt updaten..etc etc etc.

Alles wat maar elektronica/firmware/aansluit protocollen of andere afhankelijkheden heeft of moet naleven kan wel in hele hele korte tijd verouderen en zijn waarde verliezen of niet meer bruikbaar zijn voor de nieuwere ontwikkelingen.

Ik heb een DVD speler op zolder liggen die 4500 euri kostte. Een van de beste in zijn tijd. Binnen 2 jaar waren er bluray spelers van 200 euro waar mijn DVD speler niet tegen op kon.

Hij stelt in dat licht dus helemaal geen domme vraag aangezi hij zijn geld maar 1 keer uit kan geven.

ps OLED is overhyped. Het bevat veel beeld truukjes om tekortkomingen te maskeren. Banding is nog steeds een probleem voor echt kritische kijkers. Kan je nog liever een filmisch uitziende Sony kopen en over 2 jaar 8k tv >
Aangepast door: "sbnl" nov 23e 2017
sbnlnov 23e 2017

Zo dom is zijn vraag niet.Een Woning is bijv niet na X jaar verouderd. Het …Zo dom is zijn vraag niet.Een Woning is bijv niet na X jaar verouderd. Het is niet zo dat de woning ineens niet meer compatibel is met het stroomnet/waterleiding/gasnet. Het is ook niet zo dat je je beveiliging (sloten) niet kunt updaten..etc etc etc.Alles wat maar elektronica/firmware/aansluit protocollen of andere afhankelijkheden heeft of moet naleven kan wel in hele hele korte tijd verouderen en zijn waarde verliezen of niet meer bruikbaar zijn voor de nieuwere ontwikkelingen.Ik heb een DVD speler op zolder liggen die 4500 euri kostte. Een van de beste in zijn tijd. Binnen 2 jaar waren er bluray spelers van 200 euro waar mijn DVD speler niet tegen op kon.Hij stelt in dat licht dus helemaal geen domme vraag aangezi hij zijn geld maar 1 keer uit kan geven.ps OLED is overhyped. Het bevat veel beeld truukjes om tekortkomingen te maskeren. Banding is nog steeds een probleem voor echt kritische kijkers. Kan je nog liever een filmisch uitziende Sony kopen en over 2 jaar 8k tv >


Je lijkt het punt van zijn vraag noch mijn uitleg te begrijpen en komt met een totaal ander onderwerp. Techniek, veroudering, en of OLED goed is of niet. Onze discussie was van hele andere aard, zijn vraag was 'ik ben bereid 600 euro uit te geven aan een TV, waarom zijn andere mensen bereid 2000 euro uit te geven, hoe werkt dat proces' en daar heb ik prima antwoord op gegeven en nadat hij het antwoord heeft gelezen heeft hij geheid gedacht 'hmm ja inderdaad dat is toch best logisch' Het ging niet eens om OLED, al ging het om een TV waar jij wel de waarde van in ziet (ingebouwde super dvdspeler a 4500 euro) ging het hem puur om de grote uitgave naar zijn gevoel voor een TV. Wie heeft het over kritische kijkers? Zoals ik zei wil degene die het beste wil deze tv niet, maar genoeg andere mensen die de TV wel willen. Sterker nog het doet harten sneller kloppen dat de TV voor 2222 te krijgen is in plaats van 2800-3200 in NL. (Kut fabrikanten met hun onzinnige prijs spelletjes begin ik wel een beetje zat te worden, maak je TV en plak er een prijs aan maar kom aub niet met gratis telefoon gratis soundbar korting bij winkel X korting bij winkel Y adviesprijs dit adviesprijs dat). Waarom je over woningen begint begrijp ik al helemaal niet, wie boeit veroudering en compatibiliteit in dit verhaal, het gaat er om dat iemand met een villa van 1.5 miljoen een ander uitgavepatroon heeft en een TV van 2000 euro niet raar is in zijn huis! Of dat nou OLED is of gewoon miljoen inch. Een ander die woont in een appartementje zal sneller een simpelere TV kopen maar ook een miljonair die gewoon niks geeft om TV 's kan er een van 200 euro hebben hangen terwijl een arme student die er een jaar voor moet sparen maar wel veel waarde hecht aan zijn TV er een kan hebben staan van 3000 euro.. Je hebt mensen die wonen in 100.000 euro en een auto rijden van 100.000 omdat ze gewoon autogek zijn en alleen de auto telt. En je hebt mensen die wonen in 200.000 en niet eens een auto voor de deur hebben. Persoonlijke keuzes. Ga je een feestje geven met je geld, ga je op vakantie met je geld, koop je een tv met je geld, of geef je een klein feestje ga je op een city trip en koop je een simpele tv. Keuzes.
Aangepast door: "Goeiekoop" nov 23e 2017
Helaas uitverkocht
Plaats reactie
Avatar
@
    Tekst