Deze aanbieding is helaas niet meer beschikbaar
Tele2 20gb internet voor €13 per maand
761° Verlopen

Tele2 20gb internet voor €13 per maand

72
jun 14e
Lijkt te werken voor nieuwe en bestaande klanten.

Volgensmij een hele prima deal. Je betaalt voor 20 gb nu €13 bij Tele2. Je kan kiezen uit maandelijks opzegbaar (€2 extra), 12 maanden (€1 Extra) & 24 maanden. Aansluitkosten zijn €20.

Let op: alleen overstappen met nummerbehoud vanaf Bliep is onmogelijk.
Community Updates

Groepen

Beste reacties
tip: op mobiel.nl kan je hem afsluiten met de code SO30 en je krijgt dan 30 euro teruggestort.
72 Reacties
Jammer dat je niet kunt verlengen en houd er rekening mee dat het €1 extra kost als je maandelijks abonnement wil
goprojojo14/06/2019 00:24

Jammer dat je niet kunt verlengen en houd er rekening mee dat het €1 extra …Jammer dat je niet kunt verlengen en houd er rekening mee dat het €1 extra kost als je maandelijks abonnement wil


€2 zelfs. Heb zelf nu 10gb en bellen voor €10 maar ik weet niet welke deal nu voor mij gunstiger is. Je kan overigens in je laatste 6 maand je abonnement verlengen bij deze deal.
Aangepast door: "Bespaarmavasch" jun 14e
Vreemd als ik maandelijks opzegbaar kies geen 13 euro maar 18 euro
Aangepast door: "Mr_Mo" jun 14e
Bespaarmavasch14/06/2019 00:29

€2 zelfs. Heb zelf nu 10gb en bellen voor €10 maar ik weet niet welke deal …€2 zelfs. Heb zelf nu 10gb en bellen voor €10 maar ik weet niet welke deal nu voor mij gunstiger is. Je kan overigens in je laatste 6 maand je abonnement verlengen bij deze deal.


Ik heb nu bij Tele2 een maandelijks 10gb abo. Kan ik mijn abo nu opzeggen en deze aanschaffen of werkt dat niet?
goprojojo14/06/2019 00:32

Ik heb nu bij Tele2 een maandelijks 10gb abo. Kan ik mijn abo nu opzeggen …Ik heb nu bij Tele2 een maandelijks 10gb abo. Kan ik mijn abo nu opzeggen en deze aanschaffen of werkt dat niet?


Ik denk dat je dat even bij tele2 moet vragen, bijvoorbeeld via Facebook. Durf ik niet te zeggen.
Mr_Mo14/06/2019 00:30

Vreemd als ik maandelijks opzegbaar kies geen 13 euro maar 18 euro


Ik heb dezelfde bug zie ik.
goprojojo14/06/2019 00:32

Ik heb nu bij Tele2 een maandelijks 10gb abo. Kan ik mijn abo nu opzeggen …Ik heb nu bij Tele2 een maandelijks 10gb abo. Kan ik mijn abo nu opzeggen en deze aanschaffen of werkt dat niet?


tuurlijk kun je deze opzeggen. je hebt alleen 1 probleem, je telefoonnummer overzetten... dit moet je eerst zien te regelen via de klantenservice.
Bespaarmavasch14/06/2019 00:36

Ik heb dezelfde bug zie ik.


Same iemand al contact gehad met de klantenservice?
Heeet!!
Zou dit werken icm de deal die onlangs afliep (5 euro korting per maand met een coupon). Ik ga het wellicht vanavond proberen.
Martin.Ver14/06/2019 08:01

Zou dit werken icm de deal die onlangs afliep (5 euro korting per maand …Zou dit werken icm de deal die onlangs afliep (5 euro korting per maand met een coupon). Ik ga het wellicht vanavond proberen.


Die €5 korting was helaas voor jou alleen op 10gb abonnementen.
tip: op mobiel.nl kan je hem afsluiten met de code SO30 en je krijgt dan 30 euro teruggestort.
goprojojo14/06/2019 00:32

Ik heb nu bij Tele2 een maandelijks 10gb abo. Kan ik mijn abo nu opzeggen …Ik heb nu bij Tele2 een maandelijks 10gb abo. Kan ik mijn abo nu opzeggen en deze aanschaffen of werkt dat niet?


Ik heb zojuist mijn abonnement aangepast via de Tele2 app. Ik kon verhogen van 10 naar 20GB waarbij de prijs (€16) gelijk blijft.

Kreeg zojuist bevestigingsmail:

Je hebt je abonnement gewijzigd. Dit is het overzicht van je veranderingen.

Oud 10GB
Nieuw 20GB
Ingangsdatum 14.06.2019

Je nieuwe maandelijkse kosten zijn € 16,00.
Aangepast door: "Yasp0" jun 14e
Yasp014/06/2019 08:56

Ik heb zojuist mijn abonnement aangepast via de Tele2 app. Ik kon verhogen …Ik heb zojuist mijn abonnement aangepast via de Tele2 app. Ik kon verhogen van 10 naar 20GB waarbij de prijs gelijk blijft.


ah ok, want als ik via de app op Abonnementen > Abonnement aanpassen dan kom ik op website en werd de prijs opeens hoger dan 13 euro als ik bij hetzelfde (maandelijks opzegbaar) abo bleef
Aangepast door: "goprojojo" jun 14e
goprojojo14/06/2019 08:59

ah ok, want via de website werd de prijs opeens hoger dan 13 euro als ik …ah ok, want via de website werd de prijs opeens hoger dan 13 euro als ik bij hetzelfde (maandelijks opzegbaar) abo bleef


Ik betaalde nu €16 voor 1 jaar abonnement met 10GB, heb pas sinds 3 maand Tele2. Jij betaalde €13? Eerdere aanbieding gehad?
Aangepast door: "Yasp0" jun 14e
Yasp014/06/2019 09:01

Ik betaalde nu €16 voor 1 jaar abonnement met 10GB, heb pas sinds 3 maand T …Ik betaalde nu €16 voor 1 jaar abonnement met 10GB, heb pas sinds 3 maand Tele2. Jij betaalde €13? Eerdere aanbieding gehad?


Nee, zelfde ook 16 euro. Geen eerdere aanbieding gehad
Yasp014/06/2019 08:56

Ik heb zojuist mijn abonnement aangepast via de Tele2 app. Ik kon verhogen …Ik heb zojuist mijn abonnement aangepast via de Tele2 app. Ik kon verhogen van 10 naar 20GB waarbij de prijs (€16) gelijk blijft.Kreeg zojuist bevestigingsmail:Je hebt je abonnement gewijzigd. Dit is het overzicht van je veranderingen.Oud 10GBNieuw 20GBIngangsdatum 14.06.2019Je nieuwe maandelijkse kosten zijn € 16,00.

Bedankt voor de tip. Werkte bij mij ook
Gumball14/06/2019 09:09

Bedankt voor de tip. Werkte bij mij ook


Hoe doe je dat via de app?
goprojojo14/06/2019 09:15

Hoe doe je dat via de app?


Menu (linksonder) > Instellingen > Abonnementen > Abonnement aanpassen
Yasp014/06/2019 09:17

Menu (linksonder) > Instellingen > Abonnementen > Abonnement …Menu (linksonder) > Instellingen > Abonnementen > Abonnement aanpassen


Nu zie ik het. Dus het wordt dan wel een jaar (ipv maand) abonnement voor 16 euro, Thnx
Plaats reactie
Avatar
@
    Tekst