Deze aanbieding is helaas niet meer beschikbaar
X570 gaming moederbord met gratis Coolermaster liquid cooler
261° Verlopen

X570 gaming moederbord met gratis Coolermaster liquid cooler

€212 Gratis GratisMegekko Aanbiedingen
24
jul 20e

Deze aanbieding is verlopen. Hier zijn wat interessante opties voor je:

Bij bepaalde X570 moederborden krijg je een gratis liquid processor koeler.

Als ik van de afbeelding uit ga, dan is het volgens mij deze :

Cooler Master MasterLiquid ML240R RGB
Bij :
MEG Series:
MEG X570 GODLIKE
MEG X570 ACE
Prestige Series:
PRESTIGE X570 CREATION

Eentje van €101,05

COOLER MASTER MASTERLIQUID ML240L RGB
Bij :
MPG Series:
MPG X570 GAMING PRO CARBON WIFI
MPG X570 GAMING EDGE WIFI

Eentje van ongeveer 50 euro.

Toch wel mooi
Community Updates
Niet alleen bij Megekko, dit is een algemene promotie van MSI & Cooler Master: msi.com/Pro…AMD

Groepen

24 Reacties
De huidige MSI Moederborden blinken nergens in uit en daarnaast staat deze water cooler berucht vanwege lekkage problemen en CM dekt de schade niet.
Aangepast door: "Je_geweten" jul 20e
"Niet alleen bij Megekko, dit is een algemene promotie van MSI & Cooler Master: msi.com/Promotion/I-Love-You-3000-AMD"

Ja, weet ik, maar zo was er direct de aanbieding duidelijk.
De techneuten hier speuren dan toch alle websites af 😁
Je_geweten20/07/2019 14:29

De huidige MSI Moederborden blinken nergens in uit en daarnaast staat deze …De huidige MSI Moederborden blinken nergens in uit en daarnaast staat deze water cooler berucht vanwege lekkage problemen en CM dekt de schade niet.


Oneens, MSI is de enige die goede fans gebruikt op zijn moederborden. Juist bij X570 vind ik dat een cruciaal punt.
Ter aanvulling hierop: Gigabyte heeft over het algemeen de beste prijs/kwaliteit verhouding bij de x570 serie moederborden, dit was bij de vorige generatie precies andersom tussen hen en MSI. Bij gigabyte krijg je op dit moment stram tegoed variërend tussen 10 en 30 euro na plaatsen van een review.
Bitterkoekje20/07/2019 14:31

Oneens, MSI is de enige die goede fans gebruikt op zijn moederborden. …Oneens, MSI is de enige die goede fans gebruikt op zijn moederborden. Juist bij X570 vind ik dat een cruciaal punt.


Heb nergens last van bij Gigabyte en deze zijn ook passief in te stellen en onhoorbaar daarnaast zijn de VRM's hier ook echt goed.
Je_geweten20/07/2019 14:33

Heb nergens last van bij Gigabyte en deze zijn ook passief in te stellen …Heb nergens last van bij Gigabyte en deze zijn ook passief in te stellen en onhoorbaar daarnaast zijn de VRM's hier ook echt goed.



Of de VRM's echt goed zijn ligt er maar net aan in welke categorie je zit, bij de instap X570 moederborden is dit ook bij Gigabyte niet fantastisch. In het hogere segment wel maar dat is ook bij MSI het geval, eigenlijk slaat alleen ASUS hier de plank mis omdat ze geen echte fasen gebruiken maar iedere fase alleen van dubbele componenten voorzien.

Wat betreft de fan; zolang hij passief werkt is het inderdaad prima, maar het probleem is meer dat hij niet altijd passief kán werken. Zeker als er een beetje een high-end videokaart boven hangt en je ook nog van PCIe Gen4 gebruik gaat maken (en dat is juist waarom je voor X570 zou kiezen) gaat hij simpelweg een keer aan, dat is ook de reden dat die dingen erop zitten. En met die kleine low-budget fannetjes van Gigabyte ga je dat simpelweg horen, de fans van MSI zijn aanzienlijk groter en gebruiken effectievere fan blades. Ik verwacht dat de media inmiddels ook wel een testmethode aan het ontwikkelen zijn om dit goed te kunnen testen dus dan krijgen we het in een mooi overzichtje, maar je kunt al op je sloffen aanvoelen welke borden hier goed en slecht gaan presteren.
Bitterkoekje20/07/2019 14:39

Of de VRM's echt goed zijn ligt er maar net aan in welke categorie je zit, …Of de VRM's echt goed zijn ligt er maar net aan in welke categorie je zit, bij de instap X570 moederborden is dit ook bij Gigabyte niet fantastisch. In het hogere segment wel maar dat is ook bij MSI het geval, eigenlijk slaat alleen ASUS hier de plank mis omdat ze geen echte fasen gebruiken maar iedere fase alleen van dubbele componenten voorzien. Wat betreft de fan; zolang hij passief werkt is het inderdaad prima, maar het probleem is meer dat hij niet altijd passief kán werken. Zeker als er een beetje een high-end videokaart boven hangt en je ook nog van PCIe Gen4 gebruik gaat maken (en dat is juist waarom je voor X570 zou kiezen) gaat hij simpelweg een keer aan, dat is ook de reden dat die dingen erop zitten. En met die kleine low-budget fannetjes van Gigabyte ga je dat simpelweg horen, de fans van MSI zijn aanzienlijk groter en gebruiken effectievere fan blades. Ik verwacht dat de media inmiddels ook wel een testmethode aan het ontwikkelen zijn om dit goed te kunnen testen dus dan krijgen we het in een mooi overzichtje, maar je kunt al op je sloffen aanvoelen welke borden hier goed en slecht gaan presteren.


We zullen zien maak me niet zo'n zorgen
Je_geweten20/07/2019 14:44

We zullen zien maak me niet zo'n zorgen


Het is ook net wat je ermee doet natuurlijk. Als je alleen een beetje basic overclocking gaat doen met een 8-core ga je met geen enkele X570 van de grote fabrikanten tegen de limieten aanlopen. Anderzijds, als je geluid niet zo belangrijk vindt en andere componenten in je PC hebt zitten die meer lawaai maken ga je geen last hebben van die chipset fan. Zelf heb ik een extreem stil systeem dus voor mij is het geluidsniveau van de fan erg belangrijk (mijn PC staat in de woonkamer), een ander heeft misschien wel altijd een dedicated game room en altijd een heatset op en dan boeit het geen flikker. Zoveel mensen zoveel wensen, ik kon me alleen niet helemaal in je statement vinden dat MSI nergens in uitblinkt want dat is in mijn optiek wel degelijk het geval: stille koeling.
Aangepast door: "Bitterkoekje" jul 20e
Bitterkoekje20/07/2019 14:48

Het is ook net wat je ermee doet natuurlijk. Als je alleen een beetje …Het is ook net wat je ermee doet natuurlijk. Als je alleen een beetje basic overclocking gaat doen met een 8-core ga je met geen enkele X570 van de grote fabrikanten tegen de limieten aanlopen. Anderzijds, als je geluid niet zo belangrijk vindt en andere componenten in je PC hebt zitten die meer lawaai maken ga je geen last hebben van die chipset fan. Zelf heb ik een extreem stil systeem dus voor mij is het geluidsniveau van de fan erg belangrijk (mijn PC staat in de woonkamer), een ander heeft misschien wel altijd een dedicated game room en altijd een heatset op en dan boeit het geen flikker. Zoveel mensen zoveel wensen, ik kon me alleen niet helemaal in je statement vinden dat MSI nergens in uitblinkt want dat is in mijn optiek wel degelijk het geval: stille koeling.


Misschien had ik iets genuanceerder moeten reageren. Ik bedoelde zeker niet dat MSI slecht is. Alleen bij de x470 was MSI eigenlijk in elk segment the way to go. Gigabyte had daarentegen echt slechte heatsinks. Zij hebben echt geleerd van hun fouten lijkt het en bieden nu een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Zoals jij ook al zei is Asus nu degene die echt achterloopt vooral in support en communicatie. Ze zijn meer bezig met marketing ipv de trouwe klanten te helpen met productondersteuning.
Bitterkoekje20/07/2019 14:39

Of de VRM's echt goed zijn ligt er maar net aan in welke categorie je zit, …Of de VRM's echt goed zijn ligt er maar net aan in welke categorie je zit, bij de instap X570 moederborden is dit ook bij Gigabyte niet fantastisch. In het hogere segment wel maar dat is ook bij MSI het geval, eigenlijk slaat alleen ASUS hier de plank mis omdat ze geen echte fasen gebruiken maar iedere fase alleen van dubbele componenten voorzien. Wat betreft de fan; zolang hij passief werkt is het inderdaad prima, maar het probleem is meer dat hij niet altijd passief kán werken. Zeker als er een beetje een high-end videokaart boven hangt en je ook nog van PCIe Gen4 gebruik gaat maken (en dat is juist waarom je voor X570 zou kiezen) gaat hij simpelweg een keer aan, dat is ook de reden dat die dingen erop zitten. En met die kleine low-budget fannetjes van Gigabyte ga je dat simpelweg horen, de fans van MSI zijn aanzienlijk groter en gebruiken effectievere fan blades. Ik verwacht dat de media inmiddels ook wel een testmethode aan het ontwikkelen zijn om dit goed te kunnen testen dus dan krijgen we het in een mooi overzichtje, maar je kunt al op je sloffen aanvoelen welke borden hier goed en slecht gaan presteren.


Gamers Nexus heeft dit al lang getest en hun conclusie is; dat het makkelijk met passieve koeling af kan en om die reden de fans eigenlijk alleen in uitzonderlijke situaties echt nodig zijn.
Frozen20/07/2019 14:57

Je krijgt niet die dure cooler, maar de goedkopere: …Je krijgt niet die dure cooler, maar de goedkopere: tweakers.net/pricewatch/1017013/cooler-master-masterliquid-ml240l-rgb.htmlAlleen bij de duurdere msi moederborden krijg je de duurdere cooler. Check de actievoorwaarden maar.


Klopt maar zoiezo zou ik die lekker doorverkopen, check maar eens online, veel verhalen van lekkage bij deze lijn en daarna een middelvinger vanuit Cooler master.
Frozen20/07/2019 14:57

Je krijgt niet die dure cooler, maar de goedkopere: …Je krijgt niet die dure cooler, maar de goedkopere: tweakers.net/pricewatch/1017013/cooler-master-masterliquid-ml240l-rgb.htmlAlleen bij de duurdere msi moederborden krijg je de duurdere cooler. Check de actievoorwaarden maar.


Je hebt gelijk, sorry. Wel misleidend die afbeelding bij dat moederbord....
Frozen20/07/2019 14:57

Je krijgt niet die dure cooler, maar de goedkopere: …Je krijgt niet die dure cooler, maar de goedkopere: tweakers.net/pricewatch/1017013/cooler-master-masterliquid-ml240l-rgb.htmlAlleen bij de duurdere msi moederborden krijg je de duurdere cooler. Check de actievoorwaarden maar.


Die het overigens prima doet, alleen de fans zijn niet echt stil. Ik heb hem op mijn r5 2600 op all core 4ghz ingesteld om constant op 30% fanspeed te draaien en pas bij 65 graden geloof ik omhoog te gaan... Maar dat doet hij nooit (staat ingesteld om dan gelijk naar 100% te gaan dus dat zou ik wel merken). Op 30% fanspeed hoor je ze nog steeds maar niet hinderlijk.
Maxwell520/07/2019 15:14

Gamers Nexus heeft dit al lang getest en hun conclusie is; dat het …Gamers Nexus heeft dit al lang getest en hun conclusie is; dat het makkelijk met passieve koeling af kan en om die reden de fans eigenlijk alleen in uitzonderlijke situaties echt nodig zijn.


Dat verschilt extreem per bord, per heatsink (op high-end borden is die bijvoorbeeld veel uitgebreider) en per situatie. Gamers Nexus test borden op een open test bench, in de praktijk zit een PC in een computerkast. Zelfs met Gen3 spul zie je dat de fan al regelmatig gaat draaien in veel praktijksituaties, dat gaat met Gen4 zeker niet minder worden. Als fabrikanten hem op de goedkopere modellen weg hadden kunnen laten, hadden ze dat echt wel gedaan. Zo'n fan brengt immers zowel kosten als geluid met zich mee.
Aangepast door: "Bitterkoekje" jul 20e
Gaat het hier om de prijs of iedereen zijn of haar mening?

Discussies houden is leuk, maar druk dan wel op de plus!
Maikzors20/07/2019 17:53

Gaat het hier om de prijs of iedereen zijn of haar mening? Discussies …Gaat het hier om de prijs of iedereen zijn of haar mening? Discussies houden is leuk, maar druk dan wel op de plus!


Heozo meningen, zijn eerder feiten als ik het zo lees.
Je krijgt niet de cooler waarmee word geadverteerd en ze lekken kennelijk ook nog is.
Dus dat is wel handige info of niet soms?
Je_geweten20/07/2019 14:29

De huidige MSI Moederborden blinken nergens in uit en daarnaast staat deze …De huidige MSI Moederborden blinken nergens in uit en daarnaast staat deze water cooler berucht vanwege lekkage problemen en CM dekt de schade niet.


Helaas, kan ik dat laatste bevestigen.. 2 maal zelfs..
Bitterkoekje20/07/2019 16:10

Dat verschilt extreem per bord, per heatsink (op high-end borden is die …Dat verschilt extreem per bord, per heatsink (op high-end borden is die bijvoorbeeld veel uitgebreider) en per situatie. Gamers Nexus test borden op een open test bench, in de praktijk zit een PC in een computerkast. Zelfs met Gen3 spul zie je dat de fan al regelmatig gaat draaien in veel praktijksituaties, dat gaat met Gen4 zeker niet minder worden. Als fabrikanten hem op de goedkopere modellen weg hadden kunnen laten, hadden ze dat echt wel gedaan. Zo'n fan brengt immers zowel kosten als geluid met zich mee.


Dat het veel verschilt per bord is door GN nog niet nadrukkelijk getest. Ik heb daar nog naar gezocht, of heb je toevallig een linkje voor me? Zou ik uiteraard waarderen.
Wat betreft de open testbench, vergeet niet dat een gesloten kast doorgaans beter koelt door de aanwezige airflow. Zeker in het segment/prijsklasse waar we 't nu over hebben.
Je_geweten20/07/2019 14:29

De huidige MSI Moederborden blinken nergens in uit en daarnaast staat deze …De huidige MSI Moederborden blinken nergens in uit en daarnaast staat deze water cooler berucht vanwege lekkage problemen en CM dekt de schade niet.


Ze leveren gewoon tier 1 VRM cooling voor Ryzen wat misschien belangrijkste punt van prestatie is in een moederbord, en dit was voorheen niet het geval voor een enkele chipset. B450 en X470 stond MSI gewoon bovenaan de rang. Vooral met hun B450I Gaming Plus ITX optie.

Onnodige en ongegronde kritiek, helaas.
Aangepast door: "Mehmet_Eser" jul 21e
Plaats reactie

Deal posting newbie! Dit is Bjorn_BE's eerste aanbieding. Help hem of haar door feedback achter te laten, of een complimentje uit te delen.

Avatar
@
    Tekst