Deze aanbieding is helaas niet meer beschikbaar
Yakuza Remastered Collection (PS4)
226° Verlopen

Yakuza Remastered Collection (PS4)

€27,42€59,08-54% €1,99 Shop4NL Aanbiedingen
18
226° Verlopen
Yakuza Remastered Collection (PS4)
Geplaatst op 25e sep 2020

Deze aanbieding is verlopen. Hier zijn wat interessante opties voor je:

Vier Kazuma Kiryu's saga met de prachtig geremasterde Yakuza 3, 4 en 5. Ervaar voor het eerst ooit de volledige Yakuza-collectie op een console met gerestaureerde inhoud en vernieuwde lokalisatie in 1080p en 60fps. Voltooi de reis van de Draak van Dojima. De Yakuza Remastered Collection bevat: - Yakuza 3 Remastered. - Yakuza 4 Remastered. - Yakuza 5 Remastered.

Prijsvergelijk: budgetgaming.nl/ps4…tml
Community Updates
Beste reacties
Denk erom, deze collectie koop je alleen als je van plan bent de gehele serie te gaan spelen (wat absoluut geadviseerd is).

Beginnen bij Yakuza 0, dan Kiwami, dan Kiwami 2. Daarna kan je deze collectie gaan spelen.

De Yakuza reeks is voor mij DE reden dat ik een PS4 heb aangeschaft. Een ware emotionele rollercoaster, ontzettend goed geschreven verhaal en heel heel heel veel side missies en minigames. Must have!!
18 Reacties
Ik vond gta5 niet zo leuk is dit van hetzelfde laken een ouder pak?
Mooie prijs. Maar de "VOLLEDIGE" yakuza collectie bestaat dus uit 3,4 en 5?
Aangepast door: "stef" sep 25e
stef25/09/2020 11:37

Mooie prijs. Maar de "VOLLEDIGE" yakuza collectie bestaat dus uit 3,4 en …Mooie prijs. Maar de "VOLLEDIGE" yakuza collectie bestaat dus uit 3,4 en 5?



Ja, dat waren de titels die tot op heden nog geen remake/remaster hadden gekregen. Deel 1 en 2 hebben een remake gehad onder de naam Kiwami 1 en 2.
fenlong.ni25/09/2020 11:36

Ik vond gta5 niet zo leuk is dit van hetzelfde laken een ouder pak?



Je kunt het niet vergelijken met GTA. Dan eerder met iets als Mafia 1 & 2. Gewoon een heel tof verhaal over de Japanse Mafia (Yakuza). Laat je onderdompelen in de bizarre japanse cultuur en knok jezelf door een zeer spannend en pakkend verhaal heen.
Baka mitai
fenlong.ni25/09/2020 11:36

Ik vond gta5 niet zo leuk is dit van hetzelfde laken een ouder pak?



Het is een beat-em-up spel, je zult dus vaak hetzelfde riedeltje moeten doen. Dat is de basis van het spel.
Het is overigens wel ontzettend leuk om allerlei mensen helemaal kapot te schoppen of meppen. Er zijn verschillende stijlen, bijvoorbeeld boxen of capoeira.

Dan heb je alle gekke min-games, voorbeelden; je bent een manager van een host-club (denk bordeel zonder sex) of je racet tegen kinderen met speelgoed autootjes (die je ook nog kunt customizen).

Het verhaal, zoals Doobieters al zei, speelt zich af in de Yakuza. Je bent een voetsoldaat van de Yakuza die zich langzaam in een hele vreemde situatie bevindt.

Het is gewoon heel Japans en je moet er van houden. Net zoals Bayonetta, Persona, Metal Gear Solid of Nier Automata.
Denk erom, deze collectie koop je alleen als je van plan bent de gehele serie te gaan spelen (wat absoluut geadviseerd is).

Beginnen bij Yakuza 0, dan Kiwami, dan Kiwami 2. Daarna kan je deze collectie gaan spelen.

De Yakuza reeks is voor mij DE reden dat ik een PS4 heb aangeschaft. Een ware emotionele rollercoaster, ontzettend goed geschreven verhaal en heel heel heel veel side missies en minigames. Must have!!
soninlaw25/09/2020 12:19

Denk erom, deze collectie koop je alleen als je van plan bent de gehele …Denk erom, deze collectie koop je alleen als je van plan bent de gehele serie te gaan spelen (wat absoluut geadviseerd is).Beginnen bij Yakuza 0, dan Kiwami, dan Kiwami 2. Daarna kan je deze collectie gaan spelen. De Yakuza reeks is voor mij DE reden dat ik een PS4 heb aangeschaft. Een ware emotionele rollercoaster, ontzettend goed geschreven verhaal en heel heel heel veel side missies en minigames. Must have!!



Hier kan ik het niet meer mee eens zijn!
soninlaw25/09/2020 12:19

Denk erom, deze collectie koop je alleen als je van plan bent de gehele …Denk erom, deze collectie koop je alleen als je van plan bent de gehele serie te gaan spelen (wat absoluut geadviseerd is).Beginnen bij Yakuza 0, dan Kiwami, dan Kiwami 2. Daarna kan je deze collectie gaan spelen. De Yakuza reeks is voor mij DE reden dat ik een PS4 heb aangeschaft. Een ware emotionele rollercoaster, ontzettend goed geschreven verhaal en heel heel heel veel side missies en minigames. Must have!!


Eens, het is dat de games nu multi plat zijn dat ik mij niet meer genoodzaakt voel om de ps5 te halen.
Niet zomaar een beat-em-up overigens

Wil deze zo graag kopen, maar heb nog een stapel aan verschillende PS4 games waar ik nog niet aan toe ben gekomen. En mijn PS4 inmiddels ingeleverd bij Game Mania voor de PS5, waardoor ik deze maar helaas aan mij voorbij moet laten gaan. Zodra ik de PS5 heb zal ik waarschijnlijk toch voorlopig niet met deze titel aan de slag gaan. Maar wel mooie deal!
Aangepast door: "ThaBEN" sep 25e
Yakuza serie echt 1 van de betere games qua verhaallijn. Kan me nog herinneren op de ps2 met deel 1 xD.
koop deze alleen als je yakuza zero al gespeeld hebt, anders snap je er niets van.
soninlaw25/09/2020 12:19

Denk erom, deze collectie koop je alleen als je van plan bent de gehele …Denk erom, deze collectie koop je alleen als je van plan bent de gehele serie te gaan spelen (wat absoluut geadviseerd is).Beginnen bij Yakuza 0, dan Kiwami, dan Kiwami 2. Daarna kan je deze collectie gaan spelen. De Yakuza reeks is voor mij DE reden dat ik een PS4 heb aangeschaft. Een ware emotionele rollercoaster, ontzettend goed geschreven verhaal en heel heel heel veel side missies en minigames. Must have!!


Dat is niet helemaal waar. Elk Yakuza deel uit de serie is een op zichzelf staand verhaal. Ja sommige personages zitten ook in de andere delen en ja soms verwijst een stukje tekst of iets dergelijks naar gebeurtenissen uit een voorgaand deel, maar je hebt geen enkel voorgaand deel nodig om de volgende te spelen. Er zit geen rode draad in de 6 games. De enige overeenkomst tussen de delen is het hoofdpersonage Kazuma Kiryu.

Ik ben het wel met je advies eens dat als je toch geïnteresseerd bent in de Yakuza games je ze het beste gewoon allemaal kan spelen, want het is een waanzinnig goede game reeks. Let er overigens wel op dat als je toevallig Yakuza 0, Kiwami, Kiwami 2 of Yakuza 6 al hebt gespeeld, dat de graphics van 3, 4 & 5 minder zijn aangezien dit remasters zijn en geen remake of zoals Yakuza 6 de nieuwe Dragon Engine gebruiken, doet verder niet af aan de kwaliteit van de games overigens.
Veder25/09/2020 23:36

Dat is niet helemaal waar. Elk Yakuza deel uit de serie is een op zichzelf …Dat is niet helemaal waar. Elk Yakuza deel uit de serie is een op zichzelf staand verhaal. Ja sommige personages zitten ook in de andere delen en ja soms verwijst een stukje tekst of iets dergelijks naar gebeurtenissen uit een voorgaand deel, maar je hebt geen enkel voorgaand deel nodig om de volgende te spelen. Er zit geen rode draad in de 6 games. De enige overeenkomst tussen de delen is het hoofdpersonage Kazuma Kiryu.Ik ben het wel met je advies eens dat als je toch geïnteresseerd bent in de Yakuza games je ze het beste gewoon allemaal kan spelen, want het is een waanzinnig goede game reeks. Let er overigens wel op dat als je toevallig Yakuza 0, Kiwami, Kiwami 2 of Yakuza 6 al hebt gespeeld, dat de graphics van 3, 4 & 5 minder zijn aangezien dit remasters zijn en geen remake of zoals Yakuza 6 de nieuwe Dragon Engine gebruiken, doet verder niet af aan de kwaliteit van de games overigens.


Heb jij wel alle Yakuza delen gespeeld?

Ik zie de Yakuza games wel als 1 rode draad. Elk deel is een ontwikkeling van Kiryu Kazuma, en alles wat hij heeft meegemaakt heeft betekenis in elk vervolg deel van de serie. Je mist ontzettend veel hints en de relaties tussen verschillende personages als je de voorgaande delen niet hebt gespeeld.

Vergelijk het even met films als Die Hard, Lethal Weapon, Rush Hour, The Hangover etc. etc. (Allemaal films met meerdere delen). Hoe ga je die vervolg delen van deze films bekijken zonder de eerdere delen te hebben gezien? (ondanks dat het op zichzelf staande verhalen zijn).

Kortom, je mist enorm veel voorkennis als je de games niet op volgorde speelt, iets waarbij je jezelf ontzettend tekort doet, zeker gezien de Yakuza games zwaar op verhaal georiënteerd is.
soninlaw26/09/2020 00:16

Heb jij wel alle Yakuza delen gespeeld?Ik zie de Yakuza games wel als 1 …Heb jij wel alle Yakuza delen gespeeld?Ik zie de Yakuza games wel als 1 rode draad. Elk deel is een ontwikkeling van Kiryu Kazuma, en alles wat hij heeft meegemaakt heeft betekenis in elk vervolg deel van de serie. Je mist ontzettend veel hints en de relaties tussen verschillende personages als je de voorgaande delen niet hebt gespeeld. Vergelijk het even met films als Die Hard, Lethal Weapon, Rush Hour, The Hangover etc. etc. (Allemaal films met meerdere delen). Hoe ga je die vervolg delen van deze films bekijken zonder de eerdere delen te hebben gezien? (ondanks dat het op zichzelf staande verhalen zijn). Kortom, je mist enorm veel voorkennis als je de games niet op volgorde speelt, iets waarbij je jezelf ontzettend tekort doet, zeker gezien de Yakuza games zwaar op verhaal georiënteerd is.


Ik heb alle delen meer dan eens gespeeld.

Jouw definitie van rode draad klopt alleen niet. Het verhaal van deel 1 gaat namelijk niet verder in deel 2. Deel 1 word afgesloten in deel 1, deel 2 is een nieuw verhaal en word afgesloten in deel 2 etc. Er is geen overkoepelend verhaal dat in deel 1 begint en pas in deel 6 eindigt. M.a.w. geen rode draad! Dus elk deel is prima speelbaar zonder een ander gespeeld te hebben.

Mis je af en toe een verwijzing of een hint naar een personage of eerder gebeurd event? Ja, maar dat zei ik in mijn vorige post ook al. Heb je die informatie nodig om het verhaal te beleven of kan je echt niet verder zonder een voorgaand deel gespeeld te hebben? Nee! Ook zonder die verwijzing of hint is elke game in de reeks prima te spelen.

Verder was ik overigens erg duidelijk dat als je interesse hebt in de serie je ze het beste allemaal kunt spelen. En het meest logische is dan in chronologische volgorde of in volgorde van release. Maar moet het? Absoluut niet, want zoals ik al aangaf er is geen overkoepelend verhaal.
Veder26/09/2020 00:35

Ik heb alle delen meer dan eens gespeeld. Jouw definitie van rode draad …Ik heb alle delen meer dan eens gespeeld. Jouw definitie van rode draad klopt alleen niet. Het verhaal van deel 1 gaat namelijk niet verder in deel 2. Deel 1 word afgesloten in deel 1, deel 2 is een nieuw verhaal en word afgesloten in deel 2 etc. Er is geen overkoepelend verhaal dat in deel 1 begint en pas in deel 6 eindigt. M.a.w. geen rode draad! Dus elk deel is prima speelbaar zonder een ander gespeeld te hebben.Mis je af en toe een verwijzing of een hint naar een personage of eerder gebeurd event? Ja, maar dat zei ik in mijn vorige post ook al. Heb je die informatie nodig om het verhaal te beleven of kan je echt niet verder zonder een voorgaand deel gespeeld te hebben? Nee! Ook zonder die verwijzing of hint is elke game in de reeks prima te spelen.Verder was ik overigens erg duidelijk dat als je interesse hebt in de serie je ze het beste allemaal kunt spelen. En het meest logische is dan in chronologische volgorde of in volgorde van release. Maar moet het? Absoluut niet, want zoals ik al aangaf er is geen overkoepelend verhaal.


Het mag duidelijk zijn dat we hierin van mening verschillen. Bewijst maar weer dat we allemaal mensen zijn 🏼

Samengevat; Ga je lekker naar de bioscoop om deeltje 3 van een filmreeks te zien terwijl je deel 1 en 2 niet hebt gezien ; be my guest.
soninlaw26/09/2020 01:27

Het mag duidelijk zijn dat we hierin van mening verschillen. Bewijst maar …Het mag duidelijk zijn dat we hierin van mening verschillen. Bewijst maar weer dat we allemaal mensen zijn 🏼Samengevat; Ga je lekker naar de bioscoop om deeltje 3 van een filmreeks te zien terwijl je deel 1 en 2 niet hebt gezien ; be my guest.


Ik heb ook geen problemen met je mening. Prima dat je er anders over denkt

Maar we hadden het hier over een game serie en niet ineens over films, dus waar die samenvatting op slaat geen idee, maar je redenatie slaat kant noch wal.
soninlaw26/09/2020 01:27

Het mag duidelijk zijn dat we hierin van mening verschillen. Bewijst maar …Het mag duidelijk zijn dat we hierin van mening verschillen. Bewijst maar weer dat we allemaal mensen zijn 🏼Samengevat; Ga je lekker naar de bioscoop om deeltje 3 van een filmreeks te zien terwijl je deel 1 en 2 niet hebt gezien ; be my guest.


Deel 3, 4 en 5 kwamen eerder uit dan 0.

Het is een beetje het Star Wars idee, zou je iemand aanraden episode 1 phantom menace als eerste te kijken? Je hebt gelijk qua verhaal volgorde begin je bij 0. Ben zelf met 3 begonnen en vond het een prima instap
Plaats reactie
Avatar
@
    Tekst